ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

לפני ואחרי: חבר מועצה הסית והסתבך

תמיר ניר פרסם סטטוס שכלל השוואה בין סגירת מרכולים לאלימות נגד פרופ' מלכין, חולל סערה - ונאלץ לתקן

לפני ואחרי: חבר מועצה הסית והסתבך

סערה רבה בקבוצת הווטסאפ העירונית של חברי מועצת העיר ירושלים, בעקבות ההשוואה שערך חבר המועצה תמיר ניר מסיעת ירושלמים, בין ההחלטה לסגור את המרכולים בשבת על ידי ראש העיר לאיום האלים ולריסוסי הנאצה על קירות ביתו של פרופ' יעקב מלכין.

בעקבות הביקורת שינה תמיר ניר את הסטטוס בפייסבוק ואף החליף את התמונה שצורפה לו.

בין התוקפים היה סגן ראש העיר מאיר תורג'מן מסיעתו של ראש העיר שכתב: "גם אני מתבייש שאחד כזה יושב איתנו בקואליציה ומסית כל הזמן בכדי למצוא חן בעיני שונאי ישראל".

יו"ר סיעת יהדות התורה בירושלים אליעזר ראוכברגר תקף: "תמיר ניר תתבייש לך. אתה הוא המסית נגד ראש העיר ונגד הנציגות החרדית והדתית, ונגד ציבור ענק שהוא הרוב בעיר הזו, ואחר כך מבקש גינוי להסתה ועוד שיבואו איתך לפרופ'. בושה וחרפה".

חבר מועצת העיר חנן רובין מסיעת התעוררות הוסיף משלו: "קשירת הקשר בין מה שקורה בשבת לבין האלימות לא מקובלת עלינו. תמיר - אנא שנה את הדברים או מחק אותנו מהפוסט".

לאחר תיקון הסטטוס, הוסיף חבר מועצת העיר מטעם ש"ס נחמניאל סבן: "הפוסט שונה החשיבה לא".

בתחילה כתב תמיר ניר בפייסבוק: "זה מתחיל עם כניעה של רה"ע לדרישות החרדים לסגור קיוסקים בשבת ולהימנע מסרטים לציבור החילוני בקריית היובל. הכפייה וחוסר הסובלנות, מגיעה בקצוות לאלימות. בשבוע שעבר נגד פרופ' יעקב מלכין. מגנים את המעשה הנפשע ומחויבים להלחם על אופיה ורוחה של ירושלים".

לאחר הביקורת שינה את הפוסט והסיר את ההשוואה בין ההחלטה על המרכולים לתקיפה של הפרופ' וכתב: "זה מתחיל עם כניעה של רה"ע לדרישות החרדים לסגור קיוסקים בשבת ולהימנע מסרטים לציבור החילוני בקריית היובל. הכפייה וחוסר הסובלנות, מגיעה בקצוות לאלימות".

הסטטוס לפני ואחרי




עיריית ירושלים סטטוס פייסבוק הסתה חברי מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}