ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

מרגי, אתה עדיין מרגיש מקופח?

נאמנו של אלי ישי בעבר, מצהיר כי היו"ר לשעבר לא יחזור - "לא יקרה"; וגם: מה הוא חושב על דרעי במשרד הפנים

יעקב מרגי, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
יעקב מרגי, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

"אלי ישי לא יחזור למפלגת ש"ס", כך אומר הבוקר (ב') יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי, שנחשב בשנים האחרונות למקורבו של ישי. לדברי מרגי, מאז פרישתו של ישי מש"ס נפרדו דרכם.

בראיון ל'ישראל היום' נשאל מרגי - כאחד שבעבר היה מזוהה עם אלי ישי, האם יש סיכוי שהוא יחזור למפלגה? מרגי השיב כי - "אני לא מאמין שהוא יחזור לש"ס, הקרע הוא גדול. מרגע שהוא יצא מתנועת ש"ס דרכינו הפוליטיות נפרדו. הוא אדם חשוב ונכבד שמצהיר שהוא רוצה לחזור לפוליטיקה‭."‬

יצויין כי מרגי, שהיה מקורבו של אלי ישי במשך שנים, קיבל את מרותו של אריה דרעי עם הכרעתו של הגר"ע יוסף זצ"ל כי דרעי הוא זה שיעמוד בראשות המפלגה. במערכת הבחירות האחרונה פעל מרגי נמרצות למען הצלחתה של ש"ס.

מרגי נשאל על דעתו אודות הביקורת על חזרתו של דרעי למשרד הפנים, ואמר כי - "דרעי מבין את הביקורת והוא חי איתה. אני חושב שגם אלה שביקרו את חזרתו והצביעו נגד מינויו לשר הפנים, הוכיחו שהם מקבלים את חזרתו. הפוליטיקה הישראלית הכילה אותו. הוא עבר מבחן ציבורי בשתי מערכות בחירות‭."

בנוסף נשאל מרגי - כנבחר ציבור יוצא מרוקו, אתה עדיין מרגיש עצמך מקופח?

"אינני מרגיש מקופח ואינני ממורמר. היום יותר מאשר בעבר יש הבנה רבה שצריך ליישר קו ולצמצם פערים, למרות שלא עושים הרבה. לפני 20 או 30 שנה השיח הזה כמעט לא התקיים. אילו היו מאפשרים לנו אז לזעוק, היום לא היינו מדברים בכל שנה על דו"ח העוני. גם היום אנחנו עדיין חברה מפלה, אבל היא לא מנווטת ספציפית לעדה מסוימת‭".
יעקב מרגי אלי ישי אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד