י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

התגובות: "המחבל ישלם מחיר"

ראש הממשלה, הנשיא ויו"ר האופוזיציה גינו את הפיגוע • ישי: 'בצלם' ו'שוברים שתיקה' אשמים ברצח

נתניהו. צילום: פלאש90
נתניהו. צילום: פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (א'), לפיגוע בעתניאל וכתב "דפנה מאיר, אם לשישה, נרצחה הערב באכזריות על ידי מחבל פלסטיני בפתח ביתה שביישוב עתניאל".

"בשם כל אזרחי ישראל אני מבקש לחבק ולחזק הערב את בני המשפחה. כולנו כואבים ומשתתפים בצערם הכבד. אנחנו נמצא את המחבל והוא ישלם את מלוא המחיר על הרצח המתועב הזה".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שוחח עם ראש מועצת דרום הר חברון, יוחאי דמרי, לאחר שעודכן בדבר הפיגוע בו נרצחה תושבת עתניאל בביתה. הנשיא חיזק את ידיו וביקש לשלוח לתושבים כולם חיבוק ונחמה. הנשיא אמר: "זהו אסון נוראי ואני אתכם בכל ליבי. הזעזוע נורא ואיום. אני בטוח שאתה ממוקד ברגעים אלה בפעולות הנדרשות על מנת לסייע למשפחה הכואבת וההמומה לצד הרגעת התושבים ביישוב", אמר הנשיא.

ראש המועצה סיפר לנשיא על המצב בשעה זאת ביישוב והודה לו על מילות החיזוק. "אני מעריך מאוד את השיחה ברגעים הקשים האלה ואעביר את הדברים למשפחה," אמר דמרי. ״אני סמוך ובטוח שכוחות הביטחון ילכדו את המחבל במוקדם או במאוחר וכי הם עושים כל שניתן על מנת להשיב לאזרחים את תחושת הביטחון מהר ככל הניתן", אמר הנשיא.

עד ראייה משחזר

תושב עתניאל משחזר: "ראיתי אותו רץ, ראיתי אותו 2-3 שניות רץ לכיוון מטה"

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג אמר: "אין מילים שינחמו את משפחתה של הנרצחת מעתניאל שנרצחה הערב בדם קר מול עיני ילדיה. זה פשע אכזרי ומגונה, את המבצעים חובה להכות ללא רחם ובכל הכח. אני מוסר תנחומים למשפחה הדואבת ולקהילת עתניאל כולה. אבל, הדם רותח גם בגלל חוסר הביטחון היום יומי שאנו נתונים בו. חוסר הביטחון שהביאה עלינו ממשלת הימין הקיצוני שמתעקשת, כן, מתעקשת, לא להיפרד מהפלסטינים".

ח"כ אלוף במיל' איל בן ראובן הגיב על מתקפת הטרור בעתניאל: "עוד רצח נורא במתקפת הטרור בעתניאל. ליבנו עם המשפחה שאבדה אם יקרה. אין לנו, בשעה זו, אלא לסמוך על צה"ל שימשיך במאבק חסר פשרות מול טרור חסר גבולות.

יו"ר יחד אלי ישי הגיב: "בצלם" ו"שוברים שתיקה" הם האחראים לעוד רצח נתעב. אני המום ומזועזע מהפיגוע הרצחני בעותניאל. האכזריות של המרצחים איננה יודעת גבולות. שוב אנו פוגשים את פני הרשע והרוע חסר המעצורים. רצח נוראי של אשה יהודית הי״ד בתוך ביתה הפרטי כשכל חטאה הוא היותה יהודית ישראלית.

"המאבק בהסתה צריך להמשך ביתר שאת. ההסתה הפלסטינית לצד זו הישראלית שמנהלים ארגוני השמאל ״בצלם״ ו״שוברים שתיקה״ היא האחראית לעוד רצח נתעב".
פיגוע בעתניאל רובי ריבלין יצחק הרצוג טרור דפנה מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}