י"ז תשרי התשפ"ה
19.10.2024

נהרס בית רוצחם של בנט ולביא הי"ד

כוחות הבטחון הרסו את ביתו של המחבל מוהנד חלבי, שרצח את אהרן בנט והרב נחמיה לביא הי"ד בסוכות

המחבל מוהנד חלבי
המחבל מוהנד חלבי

שלושה חודשים לאחר הרצח בעיר העתיקה בירושלים, כוחות צה"ל ומג"ב הרסו את ביתו של המחבל מוהנד חלבי, שרצח את אהרן בנט והרב נחמיה לביא הי"ד בחול המועד סוכות.

בהתאם להנחיית הדרג המדיני, בליל שבת הרסו כוחות צה"ל בשיתוף לוחמי משמר הגבול, את ביתו של המחבל מוהנד שפיק מוחמד חלבי שבסורדא.

הריסת ביתו של המחבל מוהנד שפיק מוחמד חלבי בוצעה בעקבות פיגוע הדקירה והירי שביצע בכ' בתשרי ליל הושענא רבה בשער האריות בירושלים, בו גם נפצעה אדל בנט ובנה בן השנתיים.

כוחות צה\"ל הרסו את בית המחבל שרצח את אהרן בנט והרב נחמיה לביא


מחומר החקירה עולה כי המחבל מוהנד חלבי פנה לסטודנט וביקש ממנו שיסייע לו לעבור את הגדר מהשטחים לעבר ירושלים. השניים המשיכו לעבר הר הבית, אך שם לא איפשרו להם להיכנס כי לא הייתה להם תעודות זהות.

המחבל מוהנד, אמר לו כי הוא מתכנן להכות שוטר, על כך שלא נתנו להם להתפלל במסגד אל אקצא. "תעשה משהו יותר מועיל" אמר הסטודנט למחבל, "כמה כסף יש לך? ב-50 ₪ תקנה סכין ותדקור יהודי".

אכן כך התרחשו פני הדברים, השניים ניגשו לחנות בעיר העתיקה, רכשו סכין, והסטודנט הדריך את מוהנד כיצד לבצע את הדקירה ואף ליווה אותו במהלך השבת.

הסטודנט חזר לאבו דיס, ובליל הושענא רבה המחבל מוהנד חלבי דקר למוות את הרב נחמיה לביא הי"ד (41), ואהרן בנט הי"ד (21), פצע את אדל בנט ובנה, ונהרג בקרב יריות.
אהרן בנט אדל בנט מוהנד חלבי נחמיה לביא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}