י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

רשלנות רפואית? "אמרו לה לנוח בבית"

הרב שלום גרינשטיין, גיסה של המנוחה בת שבת בוימל ע"ה, מספר: "רק לפני שבועיים חגגו לה יום הולדת 35"

רשלנות רפואית? "אמרו לה לנוח בבית"

 

גל אסונות במגזר החרדי: לפנות בוקר (ד) הלכה לעולמה מרת בת שבע בוימל ע"ה (לבית פומרנצ'יק) כלתו של צבי בוימל מהחינוך העצמאי, וזאת לאחר שחשה ברע רק מספר ימים בודדים.

בראיון לאתר בחדרי חרדים, מספר הרב שלום גרינשטיין, גיסה של המנוחה ע"ה: "היא הייתה בריאה לחלוטין, ובשבת היא החלה לחוש ברע, היה לה חום ושפעת רגילה, זה נמשך גם ביום ראשון, ואז ביום בראשון בשעה אחד בלילה, היא הרגישה שהמצב מידרדר והלכה למרכז רפואי, שם עשו לה צילום חזה ובדיקות דם ואמרו לה שאין לה משהו מיוחד, שיחררו אותה הביתה ואמרו לה במרכז הרפואי שתנוח בבית וזה יעבור.

"ביום שני בבוקר המצב הלך והידרדר, אבל הסתמכנו על דברי המרכז הרפואי שזה ישתפר. וביום שני בלילה היא כבר לא יכלה לנשום והרגישה רע, זה היה משהו לא רגיל. לפנות בוקר היא הלכה לביה"ח בלינסון, אז המצב הידרדר בצורה איומה, וחיברו אותה למכונת אקמו לב וריאות, ומאז המערכות בגופה קרסו, הרופאים השקיעו מאמצים רבים לייצב את מצבה. ביום שני ב-11 בלילה הרופא אמר שיש הטבה קלה במצבה, בני משפחתה ששהו לצידה הלכו לישון בביתם, ואחד מבני המשפחה נשאר עימה. והיום ב-5 בבוקר הרופא אמר שיש שוב הידרדרות חמורה, מהר הזעיקו את בעלה ובני משפחה נוספים, אבל כשהם באו היא כבר נפטרה, התגובות של בני המשפחה היו קשות".

הרב גרינשטיין מוסיף ואומר: "אנחנו לא מעכלים את זה עדיין, רק לפני שבועיים חגגו לה יום הולדת 35 עם המשפחה הקרובה, ולא חלמנו שזו תהיה סעודת פרידה. הילדים מרגישים שהכל עדיין חי בבית, התמונות, הכל. זה היה עניין של ימים בודדים.

"המורים מת"ת דרך ישרים בו לומדים הבנים של הגב' בת שבע ע"ה, הגיעו הבוקר לביתם לדבר ולעודד את הילדים".

"הילד המיוחד בן ה-8 ידידיה, בנה של הגב' בת שבע קם הבוקר בצורה לא רגילה, צרח בבכי והקיא, אני בטוח שהוא הרגיש בחושים שלו שקרה משהו. ארגון 'נותנים כוח' לקח את הילד תחת חסותו עד אחרי השבת הקרובה".

גרינשטיין בוימל פטירה שפעת אשפוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}