י"ז תשרי התשפ"ה
19.10.2024

הפיצו כרוזים נגד הגיוס, ונקנסו

לקראת הפגנת הגיוס המתוכננת הערב, הופצו פשקווילים ברחובות העיר בני ברק; השיטור העירוני לכד את המפיצים והחרים את החומר

המפיצים
המפיצים

לאחר תקופה בה רחובות העיר בני ברק הוצפו בפשקווילים, הלילה נתפס רכב על חם כשהוא מלכלך את רחובות העיר, ונקנס בסכום 475 ש"ח. בנוסף, מתוכננת תביעה משפטית נגדו.

בבני ברק הופצו במהלך הלילה פשקווילים ברחבי העיר, בדבר ההפגנה הצפוייה להיערך הערב - מוצאי צום עשרה בטבת, הפגנת ענק ועצרת מחאה של 'העדה החרדית' וסיעת 'בני תורה', בצומת הרחובות מלכי ישראל-שרי ישראל בירושלים.

פקחי השיטור העירוני עיכבו הלילה על חם, רכב אזרחי שהפיץ פשקווילים ברחבי העיר ובכך לכלך את פני העיר. הפקחים רשמו לבעל הרכב דו"ח בסך 475 ש"ח, ובנוסף אגף התברואה מתכוון להגיש תביעה משפטית בגין הוצאות הנקיון.

פשקווילים ברחבי בני ברק


כמות גדולה של כרוזים נוספים שנמצאו ברכב המפיץ, נתפסו והוחרמו..

באגף התברואה לא נחו הלילה, ופעלו למען התושבים בצורה מיוחדת בשעות הקטנות של הלילה בראשות מנהל האגף נתי נחום ושאר העובדים, שאספו את כל הפשקווילים.

גורמים בעירייה אומרים כי "דווקא עכשיו כשהעיר הולכת להיות נקייה, לאחר שראש העיר הרב זייברט יחד עם ראש אגף התברואה הרב שפירא ישבו על תוכנית חדשנית לעיר ואף הוסיפו תקציבים של קרוב לשני מליון ש"ח, חבל מאוד שאנשים חסרי אחריות מלכלכים את העיר ומבזים את הצביון של עיר התורה והחסידות.

במקבל, החל משעות הבוקר המוקדמות פתח השיטור העירוני בעיר בני ברק, במבצע לאיתור שוהים בלתי חוקיים ברחבי העיר. במהלך המבצע, נבדקו אתרי בניה ומקומות נוספים, על פי מידע המצוי ברשות השיטור העירוני.

המבצע הינו חלק בלתי נפרד ממטלות השיטור העירוני הפועל באופן שוטף באכיפה עקב מצב הביטחון השורר, בכדי לצמצם את התופעה ומתוך כוונה לשמירה על הביטחון, והסדר הציבורי.























כרוזים גיוס פשקווילים זייברט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}