כ"ט סיון התשפ"ד
05.07.2024

נתניהו יטופל מחר ב'מעייני הישועה'

לאחר שכבר אושפז בעבר בבית חולים 'מעייני הישועה' בבני ברק, יגיע מחר ראש הממשלה שוב • ומי ימלא את מקומו?

ראש הממשלה נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
ראש הממשלה נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש90


ראש הממשלה בנימין נתניהו יעבור מחר (ו') בבוקר בדיקה רפואית. מדובר בבדיקה שגרתית, בדיקת 'גסטרו קולונסקופיה' תחת טשטוש למשך כחצי שעה, כך נמסר מלשכת ראש הממשלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הממשלה צפוי לעבור את הטיפול בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק, אליו יגיע בשעת בוקר מוקדמת על מנת לעבור את הטיפול.

עוד נמסר מלשכתו של ראש הממשלה כי לפני כשנתיים עבר ראש הממשלה בדיקה דומה ובה נמצא פוליפ, שהוסר נבדק והתגלה כשפיר, בשל זאת מתבצעת מחר בדיקה נוספת. לראש הממשלה יתלווה רופאו האישי - ד״ר צבי ברקוביץ׳.

את מקומו של ראש הממשלה, בזמן הבדיקה, ימלא שר הביטחון משה יעלון, שמילוי מקומו אושר במשאל טלפוני היום בקרב חברי הממשלה.

כזכור, בסוף יוני השנה דיווח הכתב הפוליטי של ערוץ 2, עמית סגל, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר ניתוח בהרדמה מקומית בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק.

על פי הדיווח, ראש הממשלה הגיע פעמיים לבית החולים במסתור - פעם אחת לפני הבחירות ברכב להובלת פיתות, ופעם אחת סמוך להרכבת הממשלה ברכב של חברת הדברה, כשגם מאבטחיו מחופשים למדבירים.

שני ההליכים הרפואיים שעבר ראש הממשלה נעשו באמצע הלילה בטשטוש עמוק, כך על פי הדיווח. ד"ר גת וד"ר גורן, רופאים בבית החולים שביצעו את הבדיקות, אומרים שההליך בוצע בטשטוש, אך ד"ר ברקוביץ', רופאו האישי של נתניהו, טוען כי לא היה כל טשטוש וכי ההליך בוצע כשנתניהו מצוי במצב של ערנות מלאה.

עוד הוסיף ד"ר ברקוביץ', כי פרטים על ההליכים הרפואיים נמסרו לפני כחודש במסגרת דיווח שנתי לציבור. לדבריו, כמקובל גם נערכה לנתניהו בדיקה של בלוטת הערמונית ולא נמצאו כל ממצאים שאינם אופייניים לגברים בגילו.
נתניהו יעלון בדיקה קולונסקופיה ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד