ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

בן דהן: "החרדים רוצים להתגייס"

בנאום בפני פלוגת החיילים החרדים בחטיבת 'גבעתי', נתן סגן שר הביטחון דרור ללשונו • האזינו להקלטה

אלי בן דהן בביקור בפלוגת "תומר" בגבעתי
אלי בן דהן בביקור בפלוגת "תומר" בגבעתי


סגן שר הביטחון אלי בן דהן ביקר אתמול (ב') בפלוגת 'תומר' החרדית בחטיבת גבעתי בחטמ"ר שומרון, ושוחח עם החיילים החרדים. הקלטה בלעדית מדבריו הגיעה לידי 'בחדרי חרדים'.

0_pn8jk88s


"לפני שבועיים עבר בכנסת חוק הגיוס החדש. חוק הגיוס המעודכן. חוק הגיוס כבר עבר בכנסת הקודמת והיו בו כמה אלמנטים שאנחנו ראינו בו אלמנטים כפייתיים שלא היו טובים, ולכן בכנסת הזאת תיקנו אותם".

בן דהן הוסיף ואמר כי - "אנחנו רואים שבסך הכל האווירה הכללית היא שהציבור החרדי מעוניין להתגייס וככל שהדבר יעשה לא בצורה של כפייה אלה בצורה של רצון טוב והסכמה מכל הגורמים כולם, זה בוודאי הרבה יותר טוב, והראיה - שחוק הגיוס שעבר לפני שבועיים היה פעם ראשונה שגם חברי הכנסת שמייצגים את הסיעות החרדיות הצביעו בעדו ותמכו בו.

"כי באמת כולם מבינים שהציבור הישראלי כולו עובר שינוי, גם הציבור הלא דתי מבין שיש צורך לעשות מאמץ ולקבל את הציבור החרדי שמעוניין לבוא ולהתגייס, וגם הציבור החרדי שרואה את עצמו מעוניין יותר ויותר להיות חלק בשרות הצבאי וגם בציבור הישראלי".

סגן השר אמר עוד במפגש עם החיילים כי: "אני גאה בכם, צה"ל רואה בגיוס חיילים חרדים משימה חשובה וכבדת משקל שהוא מוכן להשקיע בה. שמעתי מהמפקדים שלכם שאתם חיילים איכותיים ובעלי מוטיבציה גבוהה, זאת למרות הפערים שהתחלתם איתם. יישר כוח".
גבעתי אלי בן דהן חוק הגיוס סגן שר הביטחון תומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}