כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

בגלל השבת: הסתה בליכוד נגד ח"כ זוהר

הליכוד בעקבות יש עתיד? מודעות הסתה מופצות בימים האחרונים נגד ח"כ מיקי זוהר, המציירות אותו כיהודי חרדי

מודעת ההסתה
מודעת ההסתה


בעקבות הצעות החוק שהגיש לאחרונה ח"כ מיקי זוהר בעניין משחקי הספורט בשבת, ומניעת מתן קנסות על ידי מעסיקים לעובדים המסרבים לעבוד בשבת - תוקפים אותו פעילים במפלגה, ומשווים אותו ל'חרדי'.

בימים האחרונים הופצו בקבוצות פנימיות בליכוד ובדפי פייסבוק מרכזיים של פעילי המפלגה, מודעות המלווה בסממנים אנטי חרדיים, ואשר "מאשימים" את ח"כ זוהר בחרדיות, על ידי הדמיה שלו ליהודי חרדי. במודעות אף קוראים למתנגדי החוקים להתפקד בכדי למנוע את קידום החוק.

בסטטוס שפורסם בדף הפייסבוק 'הליכודניקים החדשים' נכתב - "בפריימריז 2015 נבחר מיקי זוהר לרשימת הליכוד בקולותיהם של 1906 (!) מתפקדים בלבד.

"עכשיו מבקש חבר הכנסת מיקי זוהר להעביר את "חוק יום המנוחה השבועי", שיגדיל את מספר בתי העסק שייסגרו בשבת, כדי "לחזק את מעמדה [של השבת] ולמנוע פגיעה בה"

"זוהר מסביר ש"אנחנו העם הנבחר, ולמי ששכח – נבחרנו על ידי הקב"ה שהשבת חשובה לו. ייתכן שנבחרנו על ידי הקב"ה, אבל מיקי זוהר נבחר על ידי מתפקדי הליכוד. אם אתם מעדיפים לראות בבית הנבחרים ח"כים שפועלים במצוות בוחריהם ולא במצוות הקב"ה, התפקדו גם אתם לליכוד ועזרו לנו לאכלס את רשימתה בדמוקרטים ליברליים, שטובת האזרח וזכויותיו לנגד עיניהם".

בתגובה לפרסומים הללו, יוצא 'המטה החרדי בליכוד' בחריפות נגד המודעה והפצתה, במטה אמרו ל'בחדרי חרדים' - "לא ייתכן שדמותו של יהודי חרדי תהווה כר להתקפה, ביזוי וגיחוך. התקשורת הפלסטינית מדמה את מסורת ישראל ומראהו של יהודי חרדי לסמל הרוע, כיצד ייתכן שחברים בליכוד יאמצו זאת?!"

יעקב וידר, יו"ר 'המטה החרדי בליכוד' וחבר נשיאות הליכוד אמר ל'בחדרי חרדים' - "מבלי להיכנס לתוכן הוויכוח, הסתה כנגד הציבור החרדי חייבת להישאר מחוץ לשיח. נקודה".
הסתה ליכוד מיקי זוהר שבת המטה החרדי בליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}