16,500 קוראים - ואפילו לא עיתון בודד
בזה לייבל'ה מתקשה לעמוד: 'המחדש' התגלה כגימיק שיווקי יעיל להפליא, אולי זה הזמן לייסד גם יומון
לייבל'ה תמיד נרגש כשמדובר במבזק מיוחד, בפרט כשזה גם חשיפה בלעדית, גם פרסום ראשון וגם דרמה, ואפילו שיש לו עיתון אחד פחות, או בעצם כמעט אחד יותר.
נתחיל, כרגיל, מהסוף: נכון לשלב זה, וככל שידוע ללייבל'ה גם בשלב הבא, שום עיתון יומי חדש למגזר החרדי לא עומד להופיע, אפילו לא תחת השם המקורי והמושך 'המחדש', שנשאר פנוי להובלה.
רבבות הודעות ווטסאפ, אלפי שעות של דיונים מעמיקים במקוואות השונים, שיחות מסדרון בברנז'ה החרדית, דרעי מול הפלס, צעירי דגל וחסידי ישי, כולם כולם ציפו או חששו מהעיתון החדש שקודם בקמפיין באנרים באינטרנט.
אלפים כבר טרחו להירשם כמנויים, היו שהגדילו והתעניינו במשרת כתיבה או עריכה ואפילו כאלה שחשקה נפשם בפרסום, למרבה הצער 'המחדש' הוא בסך הכל עוד גימיק שיווקי מוצלח, הרבה יותר ממה שלייבל'ה חלם או תכנן מראש.
אבל בעצם לא לייבל'ה תכנן מראש, את האצבע המאשימה מפנה לייבל'ה למשרד הדיגיטל החרדי "מקס דיגיטל", שהוקם לפני כשנה על ידי מיכה שולם ושמחה מרגליות ובא לתת מענה ללקוחות חילונים וחרדים כאחד, המעוניינים לפרסם למגזר החרדי – בדיגיטל.
רשות הדיבור לשמחה, ידידו של לייבל'ה משכבר: "עוד ועוד לקוחות שלנו ניסו וראו שפרסום נכון ומקצועי בדיגיטל החרדי, מניב פירות ומביא תוצאות. תוצאות יפות וחד משמעיות. אבל לא מעט פעמים, בפגישות עם מנהלי שיווק ועם בעלי עסקים, שמענו את המשפט הבא: 'נכון. יש דיגיטל במגזר החרדי, אבל רוב המגזר החרדי לא שם. מותגים ופרסומות חזקות יכולות להתקיים ולהיבנות רק בעולמות שמחוץ לדיגיטל…' ומכיוון שאנחנו מכירים את המספרים האמיתיים של הגולשים החרדיים בדיגיטל, החלטנו להרים את הכפפה.
"רקחנו מהדמיון שלנו מותג שלא היה ולא נברא. יצרנו לו לוגו ובנינו לו אתר להרשמה. סגרנו שיתוף פעולה עם בחדרי חרדים – האתר המוביל במגזר החרדי, ויצאנו לדרך. הקמפיין עלה באתר בחדרי חרדים, השמועות החלו לרוץ בקבוצות, נוצר באזז מטורף במגזר, ומשם ואילך המותג שנולד (ללא טיפת דיו אחת או פיסת נייר בודדת), החל לגדול ולהתרחב, לצמוח ולהכות שורשים כמו כל קמפיין טוב ומקצועי.
"כאמור, בין אם מראש ידעתם שזהו פלופ תקשורתי או ספין. בין אם טענתם שמדובר בתעלול שיווקי של משרד פרסום, אלפי הנרשמים לעיתון, עשרות הכתבים ואנשי תקשורת שהשאירו פרטים מלאים ובקשו להצטרף למערכת החדשה (אל דאגה, דיסקרטיות מובטחת) יזכרו דבר אחד: חשיפה של מותג, ולא משנה איזה, בדיגיטל החרדי בכלל, ובפרט באתר 'בחדרי חרדים' מביאה לתוצאות חד משמעיות ומהירות – בתוך 24 שעות, כי הפרסום בדיגיטל החרדי עובד!"
זהו, לייבל'ה מעדיף לשתוק ולחייך.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות