ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

בקרוב בירושלים: דו"חות חניה בוידאו

ועדת המכרזים העירונית בראשות יו"ר סיעת "יהדות התורה" אליעזר ראוכברגר, אישרה את הפעלת הפרוייקט החדשני בעיר

.
.





ועדת המכרזים בעירית ירושלים, בראשות יו"ר סיעת "יהדות התורה", אליעזר ראוכברגר, אישרה השבוע הפעלת מיזם חדש בעיר, לפיו ינתנו דו"חות על עבירות חניה שיקלטו באמצעות מספר מצלמות וידאו, נייחות וניידות, שיוצבו במקומות שונים ברחבי העיר.

למכרז, שעליו עובדים בעיריה מזה תקופה ממושכת, ניגשו שלוש חברות, והחברה שזכתה בהפעלת המיזם החדש, בעלות של כ-2.5 מיליון שקלים, הינה חברת "סייפר פלייס". מדובר בחברה הגדולה ביותר בארץ אשר מתמחה בהפעלת מצלמות וידאו לעבירות חניה, והיא גם זכייניית במיזם דומה בתל אביב וברשויות מקומיות רבות נוספות ברחבי הארץ.

המיזם יופעל בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל. בשנה הראשונה כפיילוט במספר אזורים מצומצם של מקומות מועדים לעבירות חניה, בהם לדעת אגף החניה, עבירות החניה מסכנות את התנועה והולכי הרגל ואף גורמות לתאונות דרכים, ובשנים הבאות יורחב לאזורים נוספים ברחבי העיר, בהתאם לתוכנית שתוכן בקפידה על ידי אגף החניה בעיריה.

במהלך הדיון בוועדת המכרזים, הובהר כי בשלב זה לא יצומצם מערך הפקחים הממונים על אכיפת עבירות החניה, אך עם סיום הפיילוט והפעלתו בצורה נרחבת יותר, כולל הפקת הלקחים שייושמו מתקופת הפיילוט, בצורה הדרגתית יופחת מספר הפקחים העירוניים שיועסקו באכיפה על עבירות חניה, והם יוסבו לפיקוח על עבירות אחרות שבהן העיריה מוסמכת לעסוק.

יו"ר ועדת המכרזים, אליעזר ראוכברגר, שליווה באופן צמוד את הליכי המכרז עם אגף החניה ומחלקת המכרזים בעיריה, עד להשלמתו ואישורו, ציין בדיון כי מדובר במיזם חשוב ביותר, אשר מלבד העובדה שבעתיד יחסוך בכוח אדם ויביא להתייעלות באופן הפעלת פקחי העיריה, הוא יסייע גם להפחתת תאונות דרכים הנגרמות בשל חניה בלתי חוקית, ולצמצם פגיעות בנפש וברכוש.
ראוכברגר דו''ח וידאו קנס חניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}