ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

צפו: מה נחשף במסיבת עיתונאיות חרדיות של סימילאק?

עשרות נשי תקשורת חרדיות השתתפו באירוע מרשים שקיימה חברת אבוט - יצרנית סימילאק למהדרין • מה היה שם? מי השתתפו ומה קיבלו? הפרטים והגלריה בכתבה

צפו: מה נחשף במסיבת עיתונאיות חרדיות של סימילאק?
יואל בלנקו


בהשתתפות עשרות עיתונאיות ונשי תקשורת במגזר החרדי, הציג המותג סימילאק למהדרין, מבית אבוט, תחליף החלב למהדרין המתקדם בישראל, בשיתוף משרד הפרסום מימד, את אירוע התקשורת האמהי החרדי השנתי, המתקיים בהתמדה מזה מספר שנים - והשנה בנושא השנה הראשונה לחיי התינוק.

אנשי הצוות של סימילאק למהדרין נכחו שם בהרכב מלא – מביעים את הערכתם למגזר החרדי המשגשג. המינגלינג המעניין שהתקיים במקום – הוכיח קשר בגובה העיניים, מתוך רצון אמיתי להכיר ולהיות נוכחים בהרגלים, בצרכים – וכמובן לספק אותם על הצד הטוב ביותר.

סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם, באולם הסיטי שבמתחם המסעדה היהודית בבני ברק, ישבו מיטב הנשים המובילות במגזר החרדי, ונהנו לראות את שיתוף הפעולה הישיר של יצרנית סימילאק למהדרין עם אמהות המגזר החרדי. במצגת, שהראתה את התקשורת האישית בין אבוט לנשים חרדיות וכן את האמון שהן נותנות במוצר ובאנשים שמאחוריו, נחשף הערוץ החדש בשיתוף סימילאק באתר 'בחדרי חרדים' - ערוץ תוכן נרחב בכל תחומי הריון ולידה.

"הנשים החרדיות מסקרנות אותנו וגורמות לנו לתחושת הערצה", אמרה יעל רבהון – מנכלית אבוט ישראל, וניכרים דברי אמת. פניה הנרגשים וקולה הבטוח גרמו ליושבות בחדר לתחושה טובה ונינוחה, "כיף לדעת מה חושבים עלינו במקומות שונים במגזר הכללי", אמרו נשים שנכחו במקום.

רונית דוייב, המנהלת המדעית של אבוט, הרחיבה בנושא העיכול שמטריד אמהות רבות לתינוקות רכים, וציינה כי 87% מהאמהות המשתמשות בסימילאק למהדרין מצהירות כי הן בוחרות בסימילאק בזכות ההרכב המתקדם והעיכול הקל.

באירוע המתקיים פאנל מקצועי בנושא הקשר בין האם לתינוקה בשנה הראשונה לחייו.
בפאנל השתתפו, לצד המנהלת המדעית של אבוט, רונית דוייב, גם ד"ר נעמי פרבר- בן נפתלי, מומחית ברפואת ילדים, לאומית שרותי בריאות שהעלתה היבטים חשובים בנושא תזונת התינוק והתפתחותו בשנה הראשונה לחייו, חשיבות המעקב ומקומם החשוב של ההורים כמקנים הרגלי תזונה נכונים שילוו את ילדם כל שנות חייו.

עוד השתתפה בפאנל אפרת ליפרוינד, השף קונדיטורית המובילה, שהציגה את הפן האישי של שילוב בין אימהות לקריירה מפותחת, והעניקה למשתתפות טיפים משלה כיצד לתחזק קריירה פורחת וגם להעניק לתינוק את הטוב ביותר.

את המפגש חתמה הענקת שי למשתתפות, שיצאו עם מידע עשיר, מקצועי ונרחב, והרבה טיפים להורות המעניקה לתינוקות את הטוב ביותר.

גלריה מהאירוע. קרדיט צילום: יואל בלנקו







































בתמונה: יעל רבהון – מנכלית אבוט ישראל, רווית קלוד – סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה, ערן לרר – מנהל מכירות ארצי, רונית דוייב – מנהלת רפואית, מלי נורמנד נוימן – מנהלת מוקד שירות לקוחות, הדס רוטברט – מנהלת תקשורת, גיל קליין – מנהל מגזר חרדי, לירון אלבז – מנהלת מותג במגזרים.

קישורים:
אמאל'ה - ערוץ תוכן חדש בשיתוף סימילאק
סימילאק חרדיות תזונה תינוקות בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד