י"ז תשרי התשפ"ה
19.10.2024

מתנער: גפני מסיר אחריות מהטבות המס ליישובים

יו"ר וועדת הכספים הסביר כי אמנם הוא חושב שמדובר בדבר הנכון, אך העיכובים על ידי הממשלה גרמו לו לייאוש

צילום: יונתן סינדל פלאש90
צילום: יונתן סינדל פלאש90


גפני מסיר אחריות מהטבות המס: בעקבות הודעת הממשלה על דחיית ההכרעה בנושא הטבות המס, הודיע יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "מסיר ידיי מהטבות המס ליישובים".

"אינני מפנה אצבע מאשימה לאיש, אך העיכובים באישור מתווה הטבות המס ליישובים ודחיית הטיפול בו על ידי הממשלה, הובילה אותי להחלטה שאני יורד מהעניין", כך הודיע הערב (ג') בצער, יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה).

עוד מגפני: "יחד עם כל חברי ועדת הכספים, עשיתי מאמצים רבים לקדם מתווה, שאמור היה להיטיב עם יישובי הפריפריה. ניסיתי לבצע בו שינויים כדי למזער כמה שניתן את הפגיעה, אם בכלל, ביישובים ששיעור ההטבה לו הם זכאים אמור היה לרדת מעט, אבל התחלתי להרגיש שזה לא הולך לכיוון הנכון".

גפני אמר שלדעתו, "קידום מתווה של הטבות מס ליישובי הפריפריה הוא הדבר הנכון לטובת המדינה ולטובת תושבי היישובים שכה משוועים לסיוע מהמדינה. זה מתפקידה של ועדת הכספים לסייע ליישובים, ואפילו הצלחתי להשיג את תמיכת כל חברי הוועדה מכל הסיעות. אך מכיוון שעתה נוצר עיכוב נוסף, אמרתי לראש הממשלה שאני יוצא מהעניין ושהוא יביא את העניין לאישור הממשלה, אחרת עוד בטרם ישוב בג"צ לדון בנושא, יהיו יישובים שיצאו ממפת ההטבות ולאחר-מכן בג"צ עוד עשוי לפסול את כל הרשימה".

גפני בוועדת כספים

גפני בוועדה. צילום: אבי שיף
הטבות מס יישובים גפני כספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}