ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

סכנה נשקפת לחייו של הפצוע בן ה-71 מנתניה

הרופאים בבי"ח לניאדו נאבקים על חייו • משתפר מצב הפצוע החרדי והפצועה בת ה-80 מהפיגוע בראשון לציון

זירת הפיגוע בראשון לציון אמש
זירת הפיגוע בראשון לציון אמש


מצבו של משגיח הכשרות מבני ברק בן ה-31 שנדקר אתמול (ב') בפיגוע בראשון לציון משתפר הבוקר, הוא מאושפז בבית החולים 'אסף הרופא', ומצבו מוגדר בינוני עד קשה. כך גם הולך ומשתפר מצבה של הפצועה בת ה-80 שנדקרה ומצבה מוגדר בינוני.

לעומתם, מצבו של הגבר בן ה-71 שנפצע בפיגוע הדקירה ברחוב תחכמוני בנתניה, שהוכנס אתמול לניתוח במצב קשה, השתפר אך במעט. מבית החולים 'לנידאו' מוסרים כי עדיין ישנה סכנה לחייו.

פיגוע בראשון לציון: המחבל דוקר יהודי, הצעירים רודפים אחריו והמבוגרים בורחים ממנו

תיעוד המחבל דוקר בת 80 במהלך המרדף אחריו. צילום: מצלמות אבטחה של עיריית ראשון לציון

כזכור, אמש בסמוך לשעה 18:00 בערב, בשדרות תחכמוני בנתניה נדקר גבר כבן 71 בגבו ונפצע קשה. הוא פונה לבית החולים 'לניאדו' בעיר כשהוא בסכנת חיים. הדוקר, מחבל בן 22 תושב כפר באזור טול כרם, נורה על ידי שוטר ונוטרל. מלבדו נעצר עוד אדם החשוד כי תקף את המחבל לאחר שנוטרל.

מוקדם יותר אתמול, הגיע מחבל תושב חברון בן 19 לרחוב הרצל 62 פינת רחוב תרמ"ב בראשון לציון והחל לדקור אזרחים. המחבל המשיך על המדרכה ודקר אדם נוסף, לאחר מכן נכנס לחנות בגדים ודקר אדם נוסף.

אישה שהייתה בחנות הבגדים סגרה על המפגע את דלת החנות וצוות אופנועים של סיור תחנת ראשון לציון שהגיע אל המקום השתלט על הדוקר, ומנע מהאזרחים לתקוף אותו. הפצועים - גבר חרדי בן 31 שנדקר בפלג גופו העליון והוא פצוע קשה, אישה כבת 80 נדקרה בצווארה ומצבה בינוני, ובנוסף צעיר בן 26 שנדקר בגפיו ופצע אותו קל.

המחבל, עימאד אל-טרדה, בן 19 מהכפר תפוח ליד חברון, נעצר על ידי כוחות הביטחון.
פיגוע ראשון לציון נתניה סכנה דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}