י"ז תשרי התשפ"ה
19.10.2024

צפו בבנט תוקף: "אני סחטן פוליטי"

שר החינוך נפתלי בנט התייחס לטענות על סחטנות פוליטית בדרישה להעברת סמכות המעונות לידי משרדו

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


אני סחטן פוליטי: שר החינוך נפתלי בנט התייחס היום (ב) בפתח ישיבת הסיעה בכנסת למשברון שנוצר אתמול טרם ישיבת הממשלה, כאשר דרש שהסמכויות שהועברו למשרד הפריפריה החדש - לא יילקחו ממשרד החינוך. כזכור, בנט דרש העברת סמכות המעונות ממשרד הכלכלה לידי משרד החינוך.

"אני שומע מאתמול בבוקר שסביב מתווה הגז, התנהלנו בסחטנות פוליטית. אז האמת, אני רוצה להתוודות. אתם צודקים. אם לדאוג לילדים בגילאי אפס עד שלוש שיהיו תחת מעטפת של משרד החינוך שיטפל בהם זאת סחטנות – אז אני סחטן פוליטי למען הגיל הרך. אם לדאוג שיהיו תקציבים לבית היהודי כדי שנקטין לראשונה מקום המדינה את הכיתות בישראל – אז הבית היהודי סחטנים פוליטיים למען כיתות א'. אם לדאוג שיהיו תקציבים במו"מ הקואליציוני כדי שתהיה סייעת שניה לגיל הרך זאת סחטנות פוליטית – אז אני מקווה שירבו כאלה בישראל".

בנט


"אני רוצה להסביר את המשמעות - כיום אנשי חינוך לא מנהלים את הגיל הרך בישראל. לא מפקחים על ילדנו הקטנים, לא מכשירים גננות וסייעות, לא מעורבים במעונות היום.

"אתמול פה אחד אישרה הממשלה הקמת ועדה בראשות מנכל משרד ראש הממשלה כדי לטפל בנושא העברת מעונות היום בהם נמצאים ילדי הגיל הרך עד גיל 3 ממשרד הכלכלה למשרד החינוך. אני קורא לראש הממשלה - אפשר למשרד החינוך לנהל את החינוך.

"הבטחנו הוספת סייעת שנייה לילדי הגנים והוספנו, הבטחנו להקטין כיתות והקטנו. כעת אנו ממתינים ומוכנים לעשות סדר בגיל הרך בישראל", סיים בנט.
בנט שר החינוך הבית היהודי מתווה הגז סחיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}