ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

החרד"קים משיבים אש, ועכשיו: ה'קאניבאלים'

קמפיין חדש בפרסום ראשון: החרד"קים יוצאים נגד סיקריקי 'העדה' "שורפים פחים וצווחים ברמקולים. ערב רב רעשני"

החרד"קים משיבים אש, ועכשיו: ה'קאניבאלים'


נפגעי קמפיין החרד"קים משיבים מלחמה נגד אותם סיקריקים מוציאי הקמפיין, ומכוונים אותם כלפי הנטורי קרתא אותם הם מכנים 'הקאניבאלים'.

בקמפיין שיגיח השבוע לרחובות החרדים ונחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', מסבירים מובילי הקמפיין מי הם הקאניבאלים: "קאניבאלים מתחבקים עם האייתולות באיראן, רוקדים עם הערבים בראמללה, מעודדים את הרוצחים בירושלים ומחניפים לכל מבקשי נפשנו".

בהמשך מובאים שלל דוגמאות - מי הם הקאניבאלים: "הם רודפים דורסים וממרים את חייהם של גדולי רבני העדה החרדית ובראשם הראב"ד הגר"מ שטרבנוך שליט"א. הקאניבאלים מתפרנסים מרדיפות ולשם כך ממציאים עצמות עכו"ם קברים וחיטוטי שכבי, שורפים פחים וצווחים ברמקולים צרחות גיוואלד ריקות מתוכן מחרישי אוזניים כל שני וחמישי".

הקאניבאלים "ירקו והשליכו אבנים וחפצים על מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, ניהלו מסע רדיפות נגד בעלזא על שהעיזו להקים בד"ץ עצמאי, הם מצליפים ביצים על תושבי בתי וורשא ושורפים דירות, הם אורבים למרן הגראי"ל שטיינמן ולגרמ"מ שפרן עם שלטים קללות צעקות ונביחות", נכתב בקמפיין החדש.

לסיום נטען כי הקאניבאלים הם אספסןף צמאי דם ש"לא יפספו שום הזדמנות להוקיע את קדשי היהדות ואת נושאי דיגלה. לקט של ערב-רב רעשני ואלים שכופים בכח הזרוע את 'השיטה' שלהם, משניאים את הדת, מכתימים את הציבור החרדי, ורודפים את כל יושבי ארץ ישראל".

"בימים אלו הם נפגשים עם ראאד סלאח, אבו מאזן, איסמעיל הנייה ושאר הגרועים שברוצחים. הם מקווים להצלחת הדוקרים ושמחים על מות חיילים יהודים", נאמר.
קאניבלים חרדקים קמפיין ירושלים נטורי קרתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד