ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

סימילאק למהדרין מציג: מבצע שלא תרצו להחמיץ

גם עגלת בוגבו יוקרתית משולבת, עריסה + טיולון וגם סימילאק למהדרין לחצי שנה במתנה • בכל יום זוכה חדש!

סימילאק למהדרין מציג: מבצע שלא תרצו להחמיץ
יחצ


סימילאק למהדרין מבית אבוט, תחליף החלב למהדרין המתקדם בישראל, יוצא במבצע חסר תקדים, המעניק לכם עוד דרך נפלאה ליהנות מהטוב ביותר – מדי יום תוכלו לזכות בעגלת בוגבו משולבת מדגם קמיליון 3 וגם בסימילאק מהדרין לחצי שנה במתנה.

50 זוכים נוספים במהלך המבצע יזכו ב-2 פחיות סימילאק למהדרין במתנה.

במסגרת המבצע הייחודי מסוגו, סימילאק למהדרין מעניק לאמהות הזדמנות להגשים חלום ולזכות בעגלת חלומות יוקרתית ואיכותית במיוחדכשבכל יום יש להן סיכוי חדש לזכות.

לזכייה החלומית בעגלה הנחשקת מצטרף בונוס נוסף – אריזות סימילאק למהדרין, תחליף החלב היחיד שהוכח מדעית כמקנה התפתחות הדומה לזו של תינוק יונק, לחצי שנה במתנה.

על מנת להשתתף במבצע יש לרכוש שתי אריזות סימילאק למהדרין באותה קניה ולשמור את החשבונית. לאחר הקניה יש להתקשר לטלפון 03-6060604 ולענות על מספר שאלות בנושא התפתחות התינוק. בכל יום, המשתתף שענה נכון על השאלות בפרק הזמן המהיר ביותר יזכה בעגלת בוגבו משולבת (דגם קמיליון ן3 ), הדור החדש של עגלות תינוקות הכוללת עריסה וטיולון וגם סימילאק למהדרין לחצי שנה במתנה.

המבצע יתקיים בין התאריכים י"ט בחשון עד ז' בכסלו תשע"ו (לא כולל שישי שבת.

באבוט, יצרנית סימילאק למהדרין שמחים להציע לצרכנים ליהנות שוב מפעילות אטרקטיבית המותאמת במיוחד לצרכיהם. סימילאק למהדרין יוזם מדי תקופה הטבות ומבצעים המעניקים ערך מוסף לצרכנים הותיקים וללקוחות החדשים, המעוניינים להצטרף למיליוני הורים ברחבי העולם המעניקים לתינוקם את הטוב ביותר עם סימילאק.

הפעם מפנקת סימילאק את ההורים והתינוקות עם עגלת חלומות מעוצבת, נוחה ושימושית, לצד אפשרות ליהנות מתחליף החלב למהדרין המתקדם בישראל במתנה למשך חצי שנה.

יעל רבהון מנכ"לית אבוט, יצרנית סימילאק למהדרין: "כהורים אנחנו רוצים בשביל הילדים שלנו את הטוב ביותר, וזו המהות של סימילאק למהדרין, לאפשר להורים לממש את הרצון הזה ולהעניק לתינוקם את תחליף החלב למהדרין המתקדם בישראל. הפעילות הנוכחית, כמו קודמותיה, מתחברת לקונספט הזה ומעניקה להורים ולתינוקות פרס מושלם, המוענק מדי יום לזוכה חדש. גם עגלה יוקרתית ונחשקת במיוחד המשלבת נוחות ויעילות לתינוק ולהורה עם עיצוב יוקרתי וגם סימילאק למהדרין לחצי שנה במתנה."


בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ולקבלת דוגמית ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות בטלפון: 1800-65-65-01.



סימילאק מבצע בוגבו תינוקות תחליף חלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד