ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

השדרן מנחם טוקר הופך לכוכב ערוץ 2

עשרים שנה אחרי שפרץ את הדרך ברדיו החרדי - טוקר פורץ גם בטלויזיה והופך לכוכב ישראלי-חרדי

טוקר. צילום: מחלקת הפרומו רשת
טוקר. צילום: מחלקת הפרומו רשת


מנחם טוקר הופך לטאלנט של ערוץ 2 - עשרים שנה אחרי שפרץ את הדרך ברדיו החרדי הוא עושה את זה גם בטלויזיה והופך לכוכב ישראלי.

החל מהשבוע הקרוב תוכניתו של טוקר תשודר בימי שלישי, פעמיים ביום - ב-12 בצהריים וב-12 בלילה - תוכנית אירוח ותוכן שתשא את שמו ותעמוד תחת מיתוגו של טוקר ככוכב תקשורת. זו הפעם הראשונה שאדם חרדי מקבל בערוץ התקשורת החזק והמוביל במדינה, תוכנית אירוח עליה עמלים 20 אנשי צוות במהלך השבוע, כדי להביא תכנים יהודיים וערכיים גם במדיה כה-חילונית.



טוקר שהחל כשדר רדיו חרדי בערוץ 7 כמעט לפני 20 שנה, יצר כבר אז מפץ תקשורתי - כשהיה הראשון להעלות את המוסיקה-החסידית לקדמת הבמה. בהמשך, הפתיע טוקר עם תוכנית רדיו יומית, ובה תכני בידור, משחקים ופרסים, גם תוכנית זו הפכה לשוברת שיאי רייטינג במושגים חרדים.

עד כה שידר טוקר 180 תוכניות בימי שישי, וכאמור אחרי הצלחת התוכנית שעד עתה שובצה במיקום פחות נחשב מבחינה טלויזיונית - ימי שישי בצהריים, זכיינית ערוץ 2 'רשת' זיהתה את הפוטנציאל והופכת את טוקר לאחד מכוכביה הרשמיים. בסך הכל צפויה התוכנית להביא כ10 אחוזי רייטינג, בשני השידורים, כלומר סדר גודל של כ-300 אלף בתי אב הצופים בתוכנית ובסך הכל כחצי מיליון איש על פי טבלאות הרייטינג הקיימות כיום.



טוקר בתגובה ל'בחדרי': "כבוד גדול עבורי לאייש את כסא המגיש הדתי-חרדי הראשון בערוץ 2. תודה לרשת על האימון. מתפלל ומייחל שאוכל לשמש כמייצג ראוי לציבור ממנו אני בא, ולקדש שם שמיים".
מנחם טוקר ערוץ 2 כוכב מוזיקה מגיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד