ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

שוחד תנועה בניו יורק: פחות קנסות לחסידים

ה'ניו יורק טיימס' מאשים את ראש העיר בהקלות משמעותיות לחסידים שתמכו בו, בתקווה שיצביעו עבורו שוב

שוחד תנועה בניו יורק: פחות קנסות לחסידים


האנטישמיות והמגמתיות בכלי התקשורת האמריקנים ממשיכה: עיתון ה'ניו יורק טיימס' מאשים היום (א) את ראש עיריית ניו יורק, המבקר בימים אלו את נפגעי הטרור בישראל, באפליה לטובת החסידים בויליאמסבורג.

תחת הכותרת "חסידים מקבלים פחות דו"חות תנועה בגלל שהם בוחרים בדה בלאזיו", מצוטט עוזר לשעבר של ראש העיר (שמעוניין להישאר בעילום שם) הטוען כי בתקופת כהונתו של ראש העיר דה בלאזיו, רשמו שוטרי התנועה פחות דו"חות תנועה בשכונות החסידיות, בגלל שראש העיר מעוניין לרצות את החרדים בויליאמסבורג, שבזכותם נבחר לראשות העיר ואשר בזכותם הוא מקווה להיבחר שוב.

בכתבה נטען גם כי "הם מקבלים את כל מה שהם מבקשים, לא מזמן הוא אפילו שינה את החוק נגד מציצה בברית מילה בגלל שהם דרשו את זה". בהמשך מציין העיתון כי דו"חות תנועה בשכונת ויליאמסבורג צנחו ב-32 אחוז בתקופת כהונתו של דה בלאזיו, כאשר בתשעת החודשים האחרונים בהן מכהן ראש העיר החדש רשמו השוטרים רק 7,077 דוחו"ת, בעוד שבתשעת החודשים הראשונים לכהונתו של מיכאל בלומברג, ראש העיר היהודי, נרשמו בויליאמסבורג לא פחות מ-10,365 דו"חות תנועה.

"העסקנים החרדיים מסדרים את העניינים עם ראשי המשטרה", מצטט העיתון את היועץ לשעבר. מאידך, ראשי העסקנים בשכונת ויליאמסבורג מכחישים מכל וכל את הדברים. ר' שמעון ויזר, מבכירי העסקנים בשכונה, תולה את הירידה במספר דו"חות התנועה בקמפיין הזהירות, שפורסם בכל כלי התקשורת החרדיים המקומיים. "ברגע שאנשים לומדים את החוק הם מתנהלים לפי החוק", הוא אומר ומציין כי מרבית דו"חות החניה שניתנו בויליאמסבורג היו בגין דיבור בסלולארי בזמן נהיגה ובשל העדר חגורות בטיחות בזמן הנסיעה, "התופעות האלו נמצאות בירידה מאז שנת 2013", מסכם ויזר.

העיתון גם מצטט את היועץ לשעבר שטוען כי ראש העיר תיגמל את בוחריו החסידיים ומינה יועצים חסידיים רבים בעמדות מפתח עירוניות. המשטרה סירבה להגיב לעיתון, ודוברת ראש העיר הכחישה ואמרה כי אין אפליות בין השכונות.
שוחד דוחות תנועה חסידים דה בלאזיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד