י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

החובש מספר: "הוא היה ממש מפוחד, וביקש ממני להתקשר לאשתו" • צפו בוידאו

יוסי עמר, מתנדב הצלה שהגיע לזירת הפיגוע בירושלים מספר על רגעי האימה אחרי הדקירה בתחנת הרכבת הקלה • הפצוע: אברך בן 25 תושב נווה יעקב • "הסכין נותרה בצווארו במהלך הטיפול והפינוי לבית החולים"

החובש מספר: "הוא היה ממש מפוחד, וביקש ממני להתקשר לאשתו" • צפו בוידאו
ך


"הוא היה ממש מפוחד וביקש ממני לצלצל לאשתו ולספר לה שהוא נדקר", מספר ל'בחדרי חרדים' יוסי עמר, מתנדב 'איחוד הצלה' שהגיע ראשון לזירת הפיגוע וטיפל בדקור בתחנת הרכבת בגבעת התחמושת בירושלים.

על פי עדויות עוברי אורח האברך אהרן משה חיים בן חנה, ניגש למאבטח של הרכבת הקלה, ודיווח לו על חפץ חשוד שהוא ראה באיזור התחנה. תוך כדי שהוא מדבר עם המאבטח, הסתובב לעברו ערבי שעמד בסמוך אליו ודקר אותו עם סכין בצווארו.

"הסכין נותרה בצווארו במהלך כל הטיפול והפינוי לחדר הטראומה בבית החולים", מספר עמר, "הוא היה בהכרה במהלך הטיפול והידיים שלי היו תפוסות. הוא ביקש ממני להתקשר לאשתו, אך הסברתי לו כי הטיפול שלי באותן דקות הינו חשוב יותר, ובהמשך יעדכנו אותה".

פיגוע דקירה

צילום: מדברים תקשורת

הפצוע אברך בן 25 תושב שכונת נווה יעקב בירושלים, הוריו מתגוררים בעיר מודיעין עילית. הדקור הוכנס לחדר הניתוח בבית החולים שערי צדק.


המחבל הדוקר הוא צובחי אברהים מחמד אבו חליפה, בן 19, תושב מחנה הפליטים שועפאט. מהשב"כ נמסר כי הוא ללא עבר ביטחוני או מעצרים קודמים. המחבל הועבר להמשך חקירה בשב"כ.

בנוסף, פונה לחדר המיון בהדסה עין כרם פצוע נוסף בן 44, שנחבל בידו באורח קל. לדבריו של הפצוע סייע בניטרול הדוקר.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, הגיע לבקר את תלמיד הישיבה. ברקת אמר: "הפצוע בחדר הניתוח, אני דיברתי עם הרופא המנתח שהוא אופטימי. הפציעה היא לא פשוטה בכלל, אבל ייצבו את מצבו ועכשיו הם פועלים להוציא את הסכין ולטפל בפגיעה, אני שמח לשמוע שהרופאים אופטימיים".

הציבור נקרא להתפלל לרפואת אהרן משה חיים בן חיה חנה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.
פיגוע דקירה בחור ישיבה טרור ירושלים אל אקצא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}