י"ז תשרי התשפ"ה
19.10.2024

מחבל דקר חייל בקרית גת, חטף את נשקו והתבצר; חוסל במהלך חילופי ירי

פיגוע שלישי היום • מחבל צעיר התנפל על חייל באוטובוס, דקר אותו וחטף את נשקו. המחבל נמלט לבניין סמוך ולאחר חילופי ירי עם המשטרה - נהרג • נוטרל החשש למטען חבלה בזירה - המשטרה פינתה את האזור

מחבל דקר חייל בקרית גת, חטף את נשקו והתבצר; חוסל במהלך חילופי ירי
עבד ראחם חטיב


פיגוע בקריית גת: מחבל חטף את נשקו של חייל בקריית גת לאחר שדקר אותו, נמלט לבניין סמוך שם נורה ונהרג.

המקרה אירע בשעות הצהרים בסמוך לשעה 13:15. חייל צעיר נדקר במהלך נסיעה באוטובוס בסמוך לכיכר ברחוב שדרות לכיש בקריית גת, ככל הנראה על ידי מחבל, ונפצע באורח קל.

הדוקר-מחבל, חטף את נשקו של החייל ונמלט לבניין סמוך, שם התבצר. כוחות משטרה הגיעו למקום, ולאחר חילופי ירי, נורה המחבל ונהרג.

חבלן משטרה ביצע סריקה באוטובוס על מנת לוודא כי המחבל לא השאיר מטען חבלה או חומר חשוד אחר באוטובוס, ובכך הסתיים האירוע בנס עם פצוע קל בלבד.

דובר מד"א זכי הלר: "חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח ברזילי 2 פצועים קל, בהכרה מלאה, בהם אחד שהגיע לתחנת מד"א עם חתך ביד ופצוע נוסף מהזירה עם חבלות בפלג גופו העליון. בבניין סמוך למקום האירוע מדווח על מחבל הרוג שנורה ע"י כוחות הביטחון. אין נפגעים נוספים".

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, אמר בתגובה לאירוע: "אני משבח את הפעולה המהירה של כוח המשטרה שהיה בקריית גת, נכנס לבניין וחיסל מיד את המחבל ומנע אסון גדול. הכוח פעל בדיוק כפי שמצופה ממנו. נמשיך להילחם בטרור בתקיפות ונפגע בכל מי שמנסה לפגוע בנו".

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) תושב קרית גת בתגובה על ניסיון הפיגוע בעיר מגוריו: "שוב מתברר לנו שהטרור הרצחני אינו מבחין בין דם לדם ומאיים על האזרחים בכל שטחי המדינה ביו"ש ובירושלים, ביפו ובקרית גת. אני מחזק את כוחות המשטרה בקרית גת שדאגו לחסל את המחבל ובכך מנעו ממנו להשתחרר בעיסקה עתידית רק כדי להמשיך לעסוק בטרור"

צפו בשוטרים מחפשים את המחבל רגע לפני החיסול

צילום: יוסי מיימוני

צילום: יעקב מנוסה, צופן מצ"ב






















1123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}