ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

נופש ללא פשרות בעמק יזרעאל

יהודה אשכנזי השתתף בנופש המאורגן של 'מרגליות תיירות' במלון גולדן קראון, וחזר עם חוויות מפורטות ומרעננות

נופש ללא פשרות בעמק יזרעאל


במהלך תקופת הקיץ הלוהט שאנו בשיאו, בתי מלון רבים בארץ ובעולם עברו הכשרה והתאמה עבור הנופשים מהמגזר החרדי, העבודה היא קשה במיוחד כאשר מדובר על מלונות שלא מארחים את המגזר במהלך השנה ולא מורגלים לדרישות ולדקויות הקטנות שדורשים סוכני התיירות והרבנים שעומדים מאחורי הפיכת המלון לגלאט למהדרין.

השנה בחרנו להעביר את חופשת הקיץ במלון 'גולדן קראון' בעמק יזרעאל, שם מתקיימת בימים אלו של בין הזמנים ע"י חברת התיירות 'מרגליות תיירות ונופש' חופשה מאורגנת.

הגענו למלון וכבר בכניסה המאבטח האדיב של המלון עזר עם המזוודות וליווה אותנו לנציג של חברת מרגליות שחיכה לאורחים בלובי המלון עם שתיה קרה, לצנן את גל החום הלוהט שחווינו במעבר בין הרכב למלון הממוזג, לאחר בדיקה הגיש לנו את כרטיסי החדר והחופשה כעת החלה רשמית. נכנסנו לחדר מפנק כיאה למלון המתהדר בחמישה כוכבים. הצופה לנוף עמק יזרעאל, ואי אפשר לפספס ממרפסת החדר את הסככה המכסה את הבריכה כחלק מאווירת המלון.

ירדנו לסיבוב היכרות עם המלון בו אנו הולכים לשהות בימים הקרובים. כבר בתחילת הסיור שערכנו עצמאית, גילינו שמדובר במלון מיוחד שמארח במהלך השנה אורחים משלושת הדתות ובימים אלו מארח אורחים מכל גווני הקשת החרדית, ניתן למצוא כאן יהודים שחזות פניהם מעידה שהם יושבים ולומדים במהלך השנה כולה ויהודים יראי שמים שעובדים לפרנסתם. וכולם מוצאים את מקומם בנופש לו הם כ"כ זקוקים.

בלובי המלון אנו רואים יהודי תלמיד חכם ולצידו מרצה דגול שמעיינים בספר מוסר ולידם חולפים ילדים עם גלגלי ים ביד אחת וקרטיב ביד השני בדרך למלחמת מים בבריכת המלון. חברת התיירות לא חסכה גם באטרקציות עבור הקטנטנים ושכרה מתנפחים לימי החופשה כדי שהילדים יוכלו להוציא את המרץ ולנצל את החופשה כמו שרק הם יודעים.

לאחר התפילה בבית הכנסת של המלון ירדנו לחדר האוכל. מדובר בשני חדרי אוכל גדולים במיוחד שנותנים מענה לקהל הגדול שזרם כל העת לארוחה, המלצרים עבדו במשרה מלאה, כשהם עוזרים ונותנים יד לשף המלון בהבאת מגשים עם מנות נוספות שאזלו מהבר, מנות עיקריות ותוספות, בשרים ממגוון סוגים מובחרים. וכמובן קינוחים יפים ולשם שינוי גם טעימים.

הילדים במהלך היום שיחקו ונהנו בשמרטפיה בזמן שהוריהם ישבו בהרצאה של הרב מאיר שוורץ באולם שהיה מלא עד אפס מקום, הקשבנו צחקנו, למדנו והפנמנו ככה סיפרו לאחר ההרצאה.

במהלך השבוע היו תוכניות ופעילויות מהנות במיוחד עבור הילדים וההורים. ולהשלמת החוויה במהלך היום יצאו טיולים מאורגנים למסלולים ולאתרי האטרקציות הנבחרים באזור.

הנופש הסתיים מהר מן הצפוי ואנו אגרנו כוחות לזמן אלול הבעל"ט. בשורה התחתונה נופש הוא חובה והשנה היה מושלם ומומלץ במיוחד!
תיירות נופש מלון חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}