י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

ביהמ"ש ביטל את שביתת נהגי הרכבת הקלה

נהגי הרכבת הקלה בירושלים יצאו לשביתת פתע הבוקר • הנהלת הרכבת פנתה לבית הדין, שהורה להפסיק את השביתה

הרכבת הקלה בירושלים. צילום: פלאש90
הרכבת הקלה בירושלים. צילום: פלאש90


(עדכון 10:50) הודעת הנהלת הרכבת: "בעקבות צו בית הדין לענייני עבודה שב כעת ועד הנהגים ברכבת הקלה לעבודה ורכבות ראשונות כבר נעות על הקו. מטבע הדברים ייקח זמן לייצב את תדירות השירות לאורך הקו".

(עדכון 10:15) בית הדין האזורי לעבודה קיבל את בקשת הנהלת הרכבת הקלה והורה להסתדרות ולועד הנהגים לחזור לעבודה מיידית על פי לוחות הזמנים. דיון המשך נקבע לשעה 12:00.

נהגי הרכבת הקלה בירושלים המאוגדים בהסתדרות החליטו לצאת הבוקר (א') לשביתת פתע. הסיבה - מחלוקת בנוגע להסכם הקיבוצי מול ההנהלה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הבוקר צפויים שיבושים בתנועת הרכבת הקלה בירושלים וזאת כתוצאה מהשביתה, אליה יצאו הנהגים לאחר שחילוקי דעות בין ההנהלה לנהגים המאוגדים לא באו לידי פתרונם.

מהנהלת הרכבת הקלה נמסר: "זוהי התנהגות בריונית שנעשית מסיבות טקטיות בלבד ופוגעת משמעותית בשגרת החיים בעיר על גבו של הציבור. בכוונתנו לפעול בכלל האמצעים העומדים לרשותנו לרבות פניה לקבלת צו מניעה שתחייב אותם לשוב לעבודתם ופנייה למשטרת ישראל".

ירון רביד, מנכל סיטיפס הרכבת הקלה: "ההחלטה הפזיזה להשבית את עורק התחבורה המרכזי של בירת ישראל, בעיצומו של החופש הגודל ובשיאה של עונת התיירות, באחד הימים החמים ביותר השנה, היא החלטה אומללה שנובעת מאובדן עשתונות.

"אנו מרכזים עכשיו את כל המאמצים במזעור הנזקים שנגרמים בכל דקה ודקה לשגרת החיים בעיר בשל המהלך הפזיז וחסר האחריות הזה".

בוואלה חדשות מדווחים כי משרד התחבורה נערך לתגבור קווי האוטובוסים.

רכבת קלה שביתה אגד ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}