כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

הרצוג: "החורף יהיה המושב האחרון של הממשלה"

יו"ר המחנה הציוני ציין בפתח ישיבת הסיעה את המאבקים הקואליציוניים העומדים על הפרק, וסיכם את מושב הקיץ

הרצוג. צילום: מרים אלסטר - פלאש 90
הרצוג. צילום: מרים אלסטר - פלאש 90


בפתח ישיבת הסיעה של המחנה הציוני אמר יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג כי: "המושב הזה היה קצר אך הוכיח באופן שאינו משתמע לשתי פנים שגם ימיה של הממשלה הזו יהיו קצרים. 24 חברות וחברי הכנסת של הסיעה הגישו מעל 100 חוקים לשולחנה של הכנסת מאז תחילתו. אין ספק שזו הסיעה שפועלת יותר מכלל חברי וחברות הכנסת למען טובתם, רווחתם וביטחונם של אזרחי ישראל".

הרצוג הוסיף כי "המושב הבא יהיה מושב קשה. המאבקים שהחלו בשבועות האחרונים על מתווה הגז, התקציב, הקרע החמור ביחסינו עם ארצות הברית – כל אלה יעמדו במרכזו של מה שעתיד להיות המושב האחרון של הממשלה הזו. מושב אחד יותר מידי. אנחנו נמשיך לפעול בכל כוחינו על מנת להחליף את הממשלה הזו ואין לנו שום כוונה לתת לה לסיים את מושב החורף הקרב."

ח"כ ציפי לבני אמרה כי :"היום נרשמה עוד הידרדרות מדאיגה במדרון החלקלק של הדמוקרטיה הישראלית. הדיון על החוק הנורווגי רומס את קווי הייסוד של הממשלה לטובת דיל פוליטי פרסונלי. כך גם הוועדה המיוחדת לרשות השידור שהוקמה, שאינה דבר טכני בלבד אלא ניסיון להרוס את ההפרדה שהתעקשתי עליה בין השידור הציבורי לפוליטיקה. נתניהו הלך לבחירות על חוק ישראל היום ועכשיו הוא נחוש בדעתו להפוך את רשות השידור לשופר הטלוויזיוני שלו".
קיץ חורף הרצוג לבני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}