קמפיין קיץ חדשני למותג האהוב והמוכר: RC קולה
במרכז הקמפיין החדש: 'דמות חסידית מתפרצת' העשויה כולה בתלת מימד!
- שיווק בחדרי חרדים
- י"ד תמוז התשע"ה
יחצ
חברת המשקאות 'יפאורה תבורי' משיקה בימים אלה קמפיין קיץ חדש ומרענן למותג האהוב RC קולה - במגזר החרדי.
הקמפיין החדש ממשיך את שפת השמחה המוכרת, תחת הסלוגן "להיות בשמחה'! כשהפעם במרכז הקמפיין שפה עיצובית חדשנית ומרעננת שטרם נראתה בעולם הפרסום החרדי. לצורך הקמפיין עוצבו במיוחד - דמויות יהודיות אותנטיות שנבנו כולן בהדמיות - תלת מימדיות.
הדמויות השמחות עשויות כולן מטיפות קולה קרות ומרעננות, והן מתפרצות מתוך כוס משקה, כשהן מביעות את שפת השמחה היהודית בצורה מרעננת. במבט מעמיק בדמויות נראה כי משקה הקולה, קם לתחייה ולבש דמות המביעה את רגש השמחה.
הקמפיין החדש מעיד על החיבור החזק של המותג שנוצר עם השנים בין RC קולה לבין השמחות והאירועים במגזר החרדי, כאשר בכל שמחה, בכל סעודה ובכל חגיגה, RC קולה נותן טעם של שמחה לארוע.
מנהלת השיווק של חברת 'יפאורה תבורי' הגב' ט. מלכה-סלהוב מסבירה על הקשר העמוק של המותג RC קולה עם ציבור לקוחות המהדרין: "החיבור של המותג עם המגזר החרדי הינו עמוק וחזק, והוא נמשך כבר לאורך מספר שנים. חשוב לנו להעמיק אותו ולהמשיך להתחבר לשמחות הגדולות והקטנות המהוות חלק בלתי נפרד מהווי החיים החרדי''.
RC קולה מתהדרת בכשרות 'בד"צ מהדרין' בראשות הגר"א רובין שליט"א וכשרות 'מהדרין רחובות' בראשות הגר"ש הכהן קוק שליט"א.
הקיץ הזה כולם שותים לרוויה - RC קולה
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות