י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

עבריין חשוד שניהל מערך סחיטה מתוך כתלי הכלא

החשד - ניהל מהכלא מבצע סחיטה באיומים ובאלימות קשה שכללה מכות סכין על ראש החייב

צילום ארכיון: משה שי, פלאש90
צילום ארכיון: משה שי, פלאש90


היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז מרכז סיימה היום (ג') את חקירת פרשיית הסחיטה בכוח ובאיומים שביצע, על פי החשד, דודו אמויאל מתוך כותלי הכלא.

החקירה נפתחה בעקבות פעילות מודיעינית מורכבת שביצע הימ"ר, ממנה עלה חשד כי במהלך חודש ספטמבר אשתקד, ניהל דודו אמויאל, תושב ראשל"צ יליד 82' שהיה אסיר באותה עת, מהלך של סחיטה באיומים תוך הפעלת אלימות קשה באמצעות מקורביו מחוץ לכלא.

מהחקירה עלה חשד כי אדם שהיה מקורב בעבר לאמויאל היה חייב לו 160,000 ש"ח. על פי החשד הפעיל אמויאל את אלכסנדר "שבליק" אורלזין, יליד 89', סער מרגוליס יליד 86', אלהן נגוסה יליד 90' תושבי רחובות, וכן ואחרים לצורך גביית הכסף.

הארבעה הזמינו את החייב לבית ברחובות, כלאו אותו והחלו להכות אותו, בין היתר באמצעות סכין על ראשו תוך שהם פוצעים אותו. על פי החשד, מסע האלימות והאיומים לא הסתיים עד שהחייב הפנה את החשודים לאדם המקורב לו שמסר לידיהם חלק מהחוב.

במהלך חודש יוני השנה, עם הבשלת החקירה הסמויה, אותרו המעורבים ונעצרו לחקירה על ידי חוקרי מחלק פשיעה בפיקוד רב פקד ענת קצב, ומעצרם הוארך מעת לעת.

היום בשעה 12:00 בבימ"ש השלום בראשל"צ יובאו ארבעת החשודים לדיון בהארכת מעצרם במהלכו תוגש נגדם הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין עבירות של כליאת שווא, סחיטה בכוח, חבלה חמורה וקשירת קשר לפשע.
עבריין כלא סחיטה איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}