י"ז תשרי התשפ"ה
19.10.2024

בחסדי שמים: השוטר שנדקר התעורר ומתקשר עם הסביבה

לוחם משמר הגבול שנדקר אתמול בשער שכם, התעורר ומתקשר עם סביבתו • בני משפחתו מבקשים להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלמה • מצבו של המחבל עדיין קשה והוא מורדם ומונשם

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


בשורה טובה: שוטר משמר הגבול שנדקר אתמול (ראשון) בשער שכם בירושלים, התעורר ומתקשר עם סביבתו.

למרות זאת, בני משפחתו מבקשים להמשיך ולהתפלל עבור רז בן כרמלה לרפואה שלמה.

מצבו של המחבל (18) מחברון שדקר את השוטר ונורה על ידו, נותר כשהיה, והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם, במצב קשה כשהוא מונשם ומורדם.

"אנחנו נתפלל כולנו. הבאתי כאן, ספר תהילים, הספר הזה יש לו ברכה מיוחדת. אנחנו כולנו כמובן נתפלל להחלמתו. אנחנו מאמינים שהוא ייצא מזה" אמר הבוקר מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו בעת ביקורו בחדר הלוחם בבית החולים".

"סיפרו לי מה קרה לו אחרי הדקירה זה מעצים את הגבורה שלו. אבל כשאני שומע את רמת הפציעה ואחרי הפציעה הזאת איך הוא התנהל אתם צריכים להיות גאים בו, אני גאה בו בתור המפקד של כל הארגון הזה. הוא פשוט התנהל והתנהג כמו שאנחנו מצפים מלוחם ברמה הזאת והוא הוכיח שהלוחמים של משמר הגבול והשוטרים שנמצאים הם החומת מגן האמיתית על האזרחים שלנו".



השוטר, לוחם המג"ב, כבן 20, נדקר על ידי המחבל בצווארו, אך בטרם התמוטט הספיק לירות לעבר המחבל ולנטרלו. השניים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם, כשמצבם מוגדר קשה.

פיגוע בשער שכם


מיד לאחר הפיגוע נוצרו במקום הפרות סדר על ידי ההמון, לוחמי מג"ב השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות. בהמשך הגיע ראש העיר ברקת לזירת הפיגוע.

בעקבות הפיגועים שהתרחשו ביומיים האחרונים, הנחו שלשום ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון על צעדים מגבילים. בוטלו היתרי הכניסה לישראל לתושבי סעיר (משם יצא המחבל בירושלים) ביטול 500 היתרי היציאה לחו"ל דרך נמל התעופה בן גוריון לתושבי יו"ש, וצעדים נוספים יישקלו בהמשך.


הסכין בה נדקר שוטר המג"ב. צילום: חטיבת דובר המשטרה

כזכור, בצהרי יום שישי, הגיע דני גונן הי"ד יחד עם חברו למעיין 'עין בובין' בסמוך להתנחלות דולב. במהלך שהותם במעיין, התקשרו לחבר מדולב וסיפרו לו כי הם חשים בטוחים ומעוניינים להגיע לביתו.

השניים נכנסו לרכב והחלו בנסיעה לעבר החבר. לאחר דקות ספורות, המחבל עצר את השניים ושאל אותם האם יש מיים במעיין, ותוך כדי שלף אקדח מתוך שקית וירה בשניים מספר רב של יריות בקוטר 9 מ"מ. דני נהרג במקום וחברו נפצע קל.

המחבל נמלט רגלית לאחד מהכפרים הפלסטיניים באזור, וכוחות צה"ל ושב"כ עושים מאמצים על מנת ללכוד אותו. חוליית החמאס שבה פעלו חוטפי ורוצחי שלושת הנערים, נטלה אחריות על הפיגוע.
מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}