י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

קריאה של ח"כים לשר התחבורה: טפל בכביש 65 המסוכן

ח"כ ברושי מהמחנה הציוני, נשא לאחרונה נאום בכנסת, בו הוא הציג את הנתונים הקשים בכביש. אור ירוק: "לא יעלה על הדעת שישנה עלייה חדה כל כך במספר ההרוגים בתאונות דרכים ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים שותק"

קריאה של ח"כים לשר התחבורה: טפל בכביש 65 המסוכן


חבר הכנסת איתן ברושי מהמחנה הציוני, נשא לאחרונה נאום בכנסת, בו הוא הציג את הנתונים הקשים של תאונות הדרכים בישראל בשנת 2015 עד כה בכלל, ובפרט את נתוני כביש 65 המסוכן. בנאומו ציין, כי על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה ישנה עלייה חמורה של 36% במספר ההרוגים בתאונות דרכים בהשוואה לשנת 2014, "מדובר ב-150 איש, אישה וטף שקיפחו את חייהם בכבישי ישראל" ציין ברושי.

אחת הדוגמאות הבולטות שמעלה ח"כ ברושי, אשר מצריכות פתרון מיידי, הוא כביש 65 המחבר בין כפר תבור לצומת גולני. בנאומו, מציין חבר הכנסת את הנתונים הקשים של כביש זה: " נתוני עמותת "אור ירוק" מצביעים על כך שלמעלה מ-700 בני-אדם נפגעו בתאונות בקטע הזה בחמש השנים האחרונות, ו-19 קיפחו בו את חייהם. קטע הכביש הזה לא מטופל, מהווה סכנה לכל מי שנוסע בו. בממוצע נהרגים מדי שנה בכביש 65 תשעה בני-אדם. הוא כביש אדום, הוא כביש מסוכן".

לפני מספר חודשים, קיימו תושבי כפר תבור הפגנה בכביש 65 בשיתוף עם עמותת אור ירוק, בדרישה לשפר את התשתית בקטע הכביש שמחבר לצומת גולני. התושבים מחו על כך שהכביש מסוכן מאוד וגובה מדי שנה קורבנות רבים. הם כינו אותו "רוצח סדרתי" ודרשו משר התחבורה לטפל בתשתיות בכדי למנוע קורבנות נוספים.

עמותת אור ירוק: "אנו נמצאים במצב חירום לאומי. לא יעלה על הדעת שישנה עלייה חדה כל כך במספר ההרוגים בתאונות דרכים ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים שותק. כביש 65 הוא כביש אדום ומסוכן, שגבה את חייהם של עשרות בני אדם בשנים האחרונות. כביש זה חייב להיות בעל שני נתיבי נסיעה לכל כיוון עם הפרדה קשיחה בין הנתיבים, כזו שתמנע תאונות חזיתיות. באחריות משרד התחבורה לדאוג לבטיחות התושבים על ידי הסדרה מלאה ובטוחה של הצמתים בכניסות לישובים".
אור ירוק תנועה כביש תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}