י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

מכה לחרדים: מועמד 'יש עתיד' ניצח בערד

בחירות לראשות העיר ערד: ניסן בן חמו, מועמד 'יש עתיד', ניצח את ולד סנדרלסקי, שנתמך על ידי החרדים

צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק


עו"ד ניסן בן חמו הוא ראש העיר החדש של ערד, כך נקבע הערב (שלישי) בבחירות המיוחדות אשר נערכו בעיר. בתום מערכת בחירות אינטנסיבית שנמשכה כחודשיים, מאז נבחרה לכנסת ראשת העיר הקודמת, טלי פלוסקוב, התברר כי בן חמו ניצח בפער גדול את יריבו, ולד סנדרלסקי. מספירת 75% מהקולות בעיר, כ-70% מהבוחרים הצביעו לעו"ד ניסן בן חמו.

אחד העסקנים הבולטים בערד אמר הבוקר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' באופטימיות זהירה: "קשה לראות את ולדיסלב סנדלרסקי כובש את ראשות העיר מול בן חמו אנחנו עובדים כל הזמן ומקווים לטוב, המועמד של מפלגת השנאה 'יש עתיד' ביצע הסתה פרועה בעיר ואף הוציא חוברת הסתה כנגד החרדים בעיר, אנחנו זקוקים לתפילות היום הזה".

הציבור החרדי בעיר ובראשם חסידות גור, המונה היום כאלף משפחות בעיר, וכן חסידי חב"ד ושאר המשפחות החרדיות בעיקר מהציבור המזרחי, תמכו בסנדלרסקי. העלייה במספר התושבים החרדים בעיר הביאה למצב שכיום אחוז החרדים בקרב תושבי העיר מתקרב ל–20% מהאוכלוסייה. אולם, הדבר לא בא לידי ביטוי בבחירת ראש העיר.

לאחר היוודע תוצאות הבחירות, בן חמו הודה למצביעיו הרבים על האמון שהעניקו לו. "החום והאהבה שקיבלתי במהלך הקמפיין מכל קבוצות האוכלוסייה היו יוצאי דופן. אהיה ראש העיר של כל תושבי ערד. חילונים ודתיים, עולים חדשים וצברים, ימנים ושמאלנים, דלתי תהיה פתוחה בפני כולם ואף קבוצה לא תיפסל על הסף".

"תושבי ערד הבינו כי הבחירות האלה הן קריטיות לעתידה של העיר. מעורבותם הרבה במערכת הבחירות הוכיחה כי הם לקחו את גורלם בידיהם והחליטו כי רק הם יקבעו לאן פניה של ערד מועדות. אני שמח שהם בחרו בשינוי ובהתחדשות. אתגרים רבים וגדולים עומדים לפנינו, בראשם נושא התעסוקה ומצבם הכלכלי של העיר ותושביה, אך אני בטוח כי יחד נצליח להתמודד עם כולם ולהצעיד את ערד קדימה".

מפלגת "יש עתיד" הגיבה כי, "המפלגה עומדת מאחורי ראש העיר, אנחנו מברכים היום גם את תושבי ערד שיוצאים לדרך חדשה בהנהגתו של ראש עיר צעיר ונמרץ שרואה לנגד עיניו את טובת התושבים בראש סדר העדיפויות שלו. אין לנו ספק כי ניסן יצעיד את ערד לעבר עתיד שיש בו ביטחון תעסוקתי, איכות חיים ולמקום שבו הדור הצעיר רוצה לבנות את ביתו ולגדל את ילדיו".
ערד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}