מתנדבי עמותת אור ירוק לראשי ערים ומועצות: טפלו ברחובות האדומים בערינו
אור ירוק: "שר התחבורה הנכנס חייב לטפל בתשתיות הרחובות האדומים והמסוכנים בהם מתרחשות מרבית תאונות הדרכים בערים וכן להעביר למשטרה את התקציבים הדרושים לה לשם הגברת האכיפה ברחובות אלו"
- אור ירוק
- כ"ו ניסן התשע"ה
מתנדבי ופעילי עמותת אור ירוק ברחבי הארץ, שלחו לאחרונה מכתבים לעשרות ראשי ערים ומועצות מקומיות, בכדי להסב את תשומת ליבם לרחובות האדומים שבעריהם. המתנדבים שלחו את המכתבים לראשי הרשויות המקומיות שהם תושביהם ובשטחיהם הם גם מתנדבים.
במכתבים מציינים המתנדבים, את המספר הרב של תאונות הדרכים שהתרחשו בין השנים 2009-2013 ברחובות האדומים שביישובים השונים וכן מפרטים מהם הרחובות וכמה תאונות התרחשו בכל אחד מהם בשנים אלו. בהמשך המכתב, מבקשים התושבים המתנדבים מראש הרשות לפעול בהקדם האפשרי למען שיפור הבטיחות ברחובות האדומים על מנת לחסוך בחיי אדם ונפגעים.
בסוף שנת 2013, סימנה משטרת ישראל 168 רחובות אדומים ומסוכנים, בכ-40 ערים ברחבי המדינה, אשר מהווים מוקדי תאונות דרכים. באותם הרחובות נרשמו לפחות שלוש חמורות תאונות בשנת 2013, או 12 תאונות בסך הכל באותה השנה או 60 תאונות דרכים בין השנים 2010-2013.
בין העבירות שצוינו שבגינן התרחשו תאונות הדרכים ברחובות האדומים: אי ציות לרמזור אדום, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, אי ציות לתמרורים, סטייה מנתיב, אי שמירת מרחק, פניה שלא כחוק ועוד.
עמותת אור ירוק: "העלייה בשלוש השנים האחרונות במספר ההרוגים בתאונות הדרכים בישראל מחייבת את משרד התחבורה ליטול צעדים משמעותיים בכדי להפסיק את הקטל בכבישים. בין היתר, שר התחבורה הנכנס חייב לטפל בתשתיות הרחובות האדומים והמסוכנים בהם מתרחשות מרבית תאונות הדרכים בערים וכן להעביר למשטרה את התקציבים הדרושים לה לשם הגברת האכיפה ברחובות אלו. הגברת הנראות המשטרתית, עשויה לצמצם את מספר הנפגעים הגבוה".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות