י"ז תשרי התשפ"ה
19.10.2024

חנוכת המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש

במעמד נשיא המדינה, ראש הממשלה והשר לביטחון הפנים - נחנכה רשמית המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש

השר לב"פ, ראש הממשלה, ונשיא והמפכ"ל
השר לב"פ, ראש הממשלה, ונשיא והמפכ"ל


במעמד נשיא המדינה מר ראובן ריבלין, ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, השר לביטחון הפנים ח"כ יצחק אהרונוביץ ומפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו נחנכה רשמית המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש.

נשיא המדינה ראובן ריבלין העלה על נס את פעילות משטרת ישראל ואמר : "אתם שוטרי ישראל חומת המגן השומרת על כולם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיבח את השוטרים ואמר: מאחל לכם שהמקום הזה יסלול את דרככם לפסגות חדשות של עשייה והצלחה. המשטרה עומדת באתגרים גדולים, השבת השקט והביטחון לירושלים – והמשטרה תפקדה בצורה יוצאת מהכלל. שמרה על השקט ועל ביטחון הפנים במהלך צוק איתן. המשטרה הוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. אתם שם. אנו עדים שוב ושוב למקרים שבהם שוטרות ושוטרים פועלים בנחישות, בתושייה, בגבורה מול מחבלים, לעתים מסתערים עליהם בגופם ומונעים אסונות גדולים, תוך הקרבה גדולה ביותר שיכולה להיות. אני משתדל להגיע אליכם, ללחוץ את ידכם, להצדיע לכם, משום שאתם חיילי הקו הראשון שלנו. בישראל החזית הפנימית היא החזית החיצונית ואתם שם. חשוב שאזרחי ישראל יבינו ויפנימו לצד הכותרות האחרות, שהן קיימות והן חלק מחיינו. המשטרה עושה עבודה נפלאה. אתם ראויים לכל הוקרה. תודה לכם. אין לי ספק שמדובר באחת המשטרות המקצועיות והטובות בעולם".

‫צפו: דברי ראש הממשלה בחנוכת המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש

צילום: לע"מ

במשטרה משרתים כתף ליד כתף יהודים ולא יהודים מכל הקבוצות והמגזרים באוכלוסייה. אני מצדיע לכם על העבודה היומיומית האדירה שאתם עושים בתושייה ובאומץ, וביום הזה איננו שוכחים לרגע את זכרם של נופלי המשטרה עם כל יתר חללי זרועות הביטחון. אני מבקש להודות לכם – שאו ברכה והצלחה, המשיכו להגן על כולנו.

השר לבט"פ יצחק אהרונוביץ אמר בדברי ברכתו כי "מוצא אני זכות רבה לחנוך את מתקן ההכשרה שיאפשר בעתיד הכשרתם של כלל כוחות החירום וההצלה למן תחילת גיוסם".

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו ציין בדבריו ואמר כי "זוהי מכללה למשטרה ישראלית לאומית כלל ארצית, המרחיבה שירותיה לכל רחבי הארץ, ודואגת לשמור על חיבור חזק ואמיץ בינה לבין המדינה ואזרחיה, על בסיס המדיניות של 'שיטור מבוסס קהילה', שבה אנו מתאימים לכל פלח בחברה הישראלית, את שירותי המשטרה להם הוא ראוי. משטרת כל אזרחיה".

צילום: חטיבת דובר המשטרה






משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}