י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

צפו: מחאה נגד קניון עזריאלי על אפליית חרדים

בעקבות הטענות על אפליית חרדים בעזריאלי, חילקו פעילים לעוברים ושבים פלאיירים נגד המקום • סיקור ותיעוד

צפו: מחאה נגד קניון עזריאלי על אפליית חרדים


העוברים והשבים בקניון איילון השייך לרשת קניוני עזריאלי וסביבתו נדהמו בימים האחרונים לגלות כי הנהלת עזריאלי, כך על פי כתב תביעה שהוגש לבית המשפט, לא רוצה לכאורה להשכיר משרדים לאנשים חרדים.

בפלייארים שחולקו במקום נכתב כי הציבור החרדי בהוראת מנהיגיו מחרים את עזריאלי.

"הציבור החרדי יפסיק לפרנס את רשת קניוני עזריאלי וביניהם קניון איילון, קניון עזריאלי בת"א וקניון מלחה! לאור העושק הגדול ודברי השנאה והבלע שנאמרו מפי הנהלת עזריאלי נגד הציבור החרדי", נאמר בפלאיירים.

צפו: מחאה נגד קניון עזריאלי על אפליית חרדים


בעקבות אמירתה של גב' אילנית אבירם – מנהלת השיווק של עזריאלי - על שוכרים חרדים: "אתם מביאים לנו יותר מדי שחור (במובן של חרדים) וזה לא מתאים לאופי של עזריאלי". הגיב הגרב"ד פוברסקי: "זה מעשה שטן, אני איתכם עד הסוף, אסור לכם לוותר. האמת תמיד מנצחת." ואילו הגר"ש בעדני הגיב: "זה מזעזע ומחריד ככה להפלות חרדים, מה שבעולם לא מסוגלים להגיד אומרים בארץ. אלו שונאי ישראל, אסור לפרנס אותם".

רבים מהעוברים והשבים הזדהו עם המאבק ואמרו שחייבים לפעול בנושא "לא יתכן שתהיה אפליה כלפי המגזר החרדי וחייבים להחרים את הנוגעים בדבר".

כזכור, המחאה באה בעקבות החלטת הנהלת עזריאלי לבטל הסכם עם יזמים מחברת ישראל נדל"ן המחר, לאחר שהבינו כי רבים מהשוכרים משתייכים למגזר החרדי.

בקבוצת עזריאלי הגיבו לפרשה: "קבוצת עזריאלי מצטערת על כי העיתונות בוחרת לתת במה לאמירות חסרות שחר של גורמים שהתנהלותם במקרה זה נמצאת תחת חקירה משטרתית. קבוצת עזריאלי מעולם לא התקשרה עם חברה בשם ישראל נדל"ן המחר ולא השכירה לה שטחים במגדלי עזריאלי. מרגע שקבוצת עזריאלי זיהתה חשש להטעיה, לכאורה, של ציבור תמים כאילו ניתנת לו האפשרות לחכור ל-25 שנה בתשלום מהוון מראש, שטחים במגדלי עזריאלי, ומיד כשגילתה שככל הנראה קיים ציבור הגון ששם את מיטב כספו אצל גורמים שעשו שימוש נחזה בשמה של קבוצת עזריאלי ובמסמכיה, פעלה קבוצת עזריאלי ללא דיחוי והגישה תלונה פלילית למשטרת ישראל. התנהלותה העסקית והחברתית של קבוצת עזריאלי מדברת בעד עצמה ובוודאי שאינה עושה אבחנה בין שוכרים פוטנציאליים בנכסיה ומקבלת את כולם בברכה".









עזריאלי פלאיירים תגובה אמירה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}