המנצחים הגדולים של TGI: 'המבשר' ו'מרכז העניינים' • שיא ל'יתד' ביום ג'
סקר TGI למגזר החרדי מציג: יותר מ-25% גידול בחשיפה של 'המבשר' היומי ושבועון 'מרכז העניינים' • בנוסף, הפרינט רושם יציבות, 'יתד נאמן' ממשיך להוביל ו'משפחה' בפסגת עיתוני הסופ"ש • וגם: הפער בין תחנות הרדיו מצטמצם
פלאש90
כמידי חצי שנה מתפרסם הבוקר (ג) סקר TGI על נתוני החשיפה של התקשורת החרדית, ומלמד על התייצבות מסויימת בכוחו של הפרינט, לאחר שהתדרדר בשנים האחרונות, במקביל לצמיחתו של האינטרנט.
הסקר בוחן השוואה בין שנת 2014 ובין התקופה שמאמצע 2013 ועד אמצע 2014, ומשקלל למעשה את המחצית השניה של 2014.
בראש הרשימה ממשיך להוביל יתד נאמן של יום ג', המחולק חינם וזוכה לחשיפה אסטרונומית של 57.9%, לעומת 56.9 בבדיקה הקודמת. בשאר ימות השבוע שומר יתד על הפסגה עם 20.4%. אחריו המודיע עם 16.6%, שניהם רשמו גידול של יותר מ-5%. גידול חריג ונאה במיוחד של יותר מ-25% מציג המבשר, ואילו הפלס גדל במעט ביחס לסקר הקודם.
בקרב עיתוני סוף השבוע, משפחה מוביל עם חשיפה של 19.5%, יתד במקום השני עם 16.9%, ואחריו המודיע עם 15.8%. המבשר ובקהילה צמודים עם 8.4% ו-8.3% בהתאמה. יום ליום הוא היחיד שממשיך לאבד גובה ויורד ל-4.7% בלבד, ושעה טובה במקום האחרון עם 2.5%.
בקרב עיתוני החינם של אמצע השבוע, מרכז העניינים מציג גידול אדיר של יותר מ-25% בחשיפה, ומגיע ל-25.3%, קו עיתונות שומר על יציבות ומגיע ל-26.6%.
בגזרת הרדיו הפער בין התחנות הולך ומצטמצם כאשר קול ברמה מציגה 27.1% לעומת קול חי שנוגסת בפער ומציגה 24.8% חשיפה.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות