ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

אוסף את השברים: בעלי מפעל 'קוממיות' בראיון

צרות בצרורות: מלבד השריפה, במפעל נדרשים להמשיך לעבוד ולחפות על כמות גדולה של מצות שהלכה לאיבוד

אוסף את השברים: בעלי מפעל 'קוממיות' בראיון


בעקבות השריפה שפרצה בליל שבת במאפיית המצות בקוממיות, בה הושמדה כמות גדולה של מצות, קיים חשש למחסור קל באספקת המצות של המפעל, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

"מספר מכונות הנחוצות להמשך תפעול המאפייה נשרפו", אומר גם יונה באש, בעלי המפעל, בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. לדבריו, מדובר במכונות האחראיות על שיוף וליפוף המקלות איתם מכניסים את המצות לתנור. "השריפה גרמה מחד לנזק גדול עם שריפת המצות, ומאידך לכך שלא נגיע להספק ההזמנות שהתחייבנו עליהן", הוא אומר.

עובדי המפעל עדיין לא קיבלו הודעה לגבי יום העבודה מחר (ראשון), והבעלים עושים מאמצים לאתר מכונות חלופיות על מנת לאפשר המשך עבודה שגרתית, שתסתיים בעוד פחות משבוע.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי חלק מהמצות שנשרפו, היו אמורות להישלח מחר לארגון חסד ידוע, שאמור היה לחלק את המצות למשפחות נזקקות, ובמפעל מקווים להגביר את פס הייצור, עם חזרת המפעל לפעילות מלאה, זאת על מנת שמשפחות אלה תוכלנה לעשות את הפסח כדת וכדין.

מעבר לצורך לאתר מכונות חלופיות, לאפות מצות חדשות במקום אלו השרופות, חברת החשמל גם לא מוכנה בשלב זה (בעת כתיבת הכתבה) לחבר את החשמל שנותק, בעקבות בעיות בטיחות ובירוקרטיה.

במאפיית קוממיות מקווים להגיע להספקים מירביים, על מנת לספק את כמויות העצומות של ההזמנות שטרם סופקו.











מצות קוממיות מאפייה שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד