היהודי שדופק את חברות התעופה ובתי המלון
היהודי שדופק את חברות התעופה ובתי המלון
- ד' ניסן התשע"ה
- 9 תגובות
.
כמה פעמים רכשתם כרטיס טיסה במחלקת התיירות ושודרגתם להפתעתכם למחלקת העסקים? או אולי הזמנתם חדר רגיל בבית מלון ושוכנתם דווקא בסוויטה? סביר להניח שאף פעם. מסוג הדברים שתמיד קורים לאחרים, אבל לא לכם.
ובכן, הכירו את הבחור היהודי שמצא את השיטה כיצד ניתן לדפוק את חברות התעופה ובתי המלון בעולם.
ג'סטין רוס לי, איש חברה אמריקאי שנולד בניו-יורק, יודע כיצד למצוא את הפירצות השונות, ולנצל אותן לטובתו כך שהחופשה שלו תהיה אופטימלית. לדבריו, הוא נעזר בתכונה היהודית/ישראלית "חוצפה", שלמעשה מנהלת את העולם.
ג'סטין טוען שלא מדובר בהונאה, אלא פשוט בניצול השיטה לטובתו. כך, למשל, הוא רוכש כרטיס טיסה במחלקה הראשונה, מבלה את היום בטרקלין המפואר ומנצל את ההטבות כדי לעבוד משם, ובסוף היום מבטל את כרטיס הטיסה והולך הביתה. "מדוע לבזבז כסף על שטח משרדי כשאני פשוט יכול לבוא לכאן?".
שיטה אחרת שבה הוא נוקט מאפשרת לו לשדרג את מיקומו במטוס. כך, הוא רוכש כרטיס במחלקת התיירות, מפזר בוטנים על ריפוד המושב, קורא לדיילת ומתלונן כי הוא אלרגי לבוטנים וכך זוכה לשדרוג למחלקה טובה יותר.
כן, אתם לא טועים: הוא הטרול המושלם.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות