כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

האנגר 11 יארח את חגיגות יובל ה-60 לקרית צאנז

ועידת הידידים של חסידות צאנז תתקיים במתחם האירועים האנגר 11, המארח לראשונה אירוע חרדי בסדר גודל שכזה • כל הפרטים

האדמו"ר מצאנז. צילום: משה גולדשטיין
האדמו"ר מצאנז. צילום: משה גולדשטיין


תכונה רבה בקרב חסידי צאנז לקראת הוועידה היוקרתית הערב (ב') "ועידת הידידים" הנערכת לרגל ציון 60 שנה לקרית צאנז בנתניה.

הוועידה תתקיים במתחם האירועים הענק האנגר 11 בתל אביב שלראשונה במקום נערך אירוע חרדי.

ביום כא' אדר תשט"ו נטע הרבי בעל ה'שפע חיים' מצאנז זצ"ל את אבן הפינה למושבה קרית צאנז בעיר היהלומים נתניה. החלום, כפי שהתבטאו אז תושביה של ארץ ישראל קרם עור וגידים וכיום יש לקריה החלומית ההיא מעל 700 תושבים ועוד 2 אחיות, בירושלים ובטבריה.

כנהוג מידי חמש שנים בשלהי חודש אדר, יחגגו חסידי צאנז את ציון ההסטוריה של החסידות. הפעם יחגגו את האירוע בתחילת חודש ניסן במתחם האירועים הענק האנגר 11 בתל אביב.

את הוועידה המסורתית עורכים מרכז התורה והחסד – רשת הכוללים של קרית צאנז בה לומדים והוגים ברשת של 15 כוללים שונים מעל 250 אברכים.

על-פי הערכה צפויים להשתתף בועידה זו 1,500 תומכים וידידי קרית צאנז ומוסדותיה, ביניהם נדיבים ונגידים, פילנתרופים, אנשי עסקים וממשל.

לבאי הועידה מצפה תוכנית עשירה ומרשימה, שעות של קורת רוחוהפתעות מרגשות - אומרים האחראים על ההפקה מבית "יוקרה הפקות". כל דקת זמן מחושבת ומתוכננת להנאתם של התומכים.

ועידה זו נערכת בקונספט חדש, במטרה להעביר את המסר למשתתפי הועידה היוקרתית באמצעות מיצג אומנותי בו משקיעים זמן ומחשבה. על מסכי הענק של האנגר 11 יוקרן החזיון האור-קולי באומנות חזותית מלווה ביצירות מוזיקאליות, שיכלול מסרים ייחודיים ומרתקים.

בתערוכה שתוקם הערב בכניסה לועידה יוצגו במרחב אחד היסטוריה מרתקת של קרית צאנז מזה שישים שנה, הפעילות הכבירה שנעשית מדי שעה בקרית צאנז בין כותלי מוסדותיה, הנצחת אישים אשר פעלו בעבר ובהווה למען קרית צאנז ומוסדותיה, פרסום והוקרה לאישים וחברות נותני חסויות הוועידה.
צאנז וועידה האנגר תל אביב נגידים שישים שנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}