ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

וכמה הרוויח בנק הפועלים ב-2014? 2.7 מיליארד ש"ח

שנה רווחית: עליה של 7.5 אחוז ברבעון • מנכ"ל הבנק ציון קינן השתכר 8.5 מיליון ש"ח, וחולקו דיבידנדים של 70 מיליון

בנק הפועלים, פלאש90
בנק הפועלים, פלאש90

בנק הפועלים פרסם הבוקר (ג') את דו"ח הרווח שלו לשנת 2014 שהיתה רווחית במיוחד - לפי הנותנים המתפרסמים רשם הבנק רווח של 2.7 מיליארד דולר, עלייה של כ-7.5 אחוז ברבעון

חוץ מהרווח של 2.7 מיליארד שקלים, שמתוכו חולקו כ-70 מיליון ש"ח דיבידנדים, מנכ"ל הבנק, ציון קינן, הרוויח 8.5 מיליון שקלים, יושב ראש הבנק סרוסי הרוויח 7.8 מיליון שקלים. כמו כן, בבנק דיווחו כי בגין העלמת המס, הבנק הפריש 196 מיליון שקלים.

מנכ"ל הבנק, ציון קינן, אמר כי "בשנת 2014 הרחיב הארגון את פעילותו הבנקאית תוך כדי תהליך התייעלות שהפך לדרך חיים בבנק הפועלים וממצב את הבנק כיעיל ותחרותי. הבנק הוסיף להגדיל את מספר לקוחותיו הקמעונאים, להוביל במימון תשתיות ותאגידים, ולצמוח בהתמדה בפלח הבנקאות המסחרית, בו הגדלנו את נתח השוק של הבנק והשגנו צמיחה מרשימה בהכנסות ובמספר לקוחות. הבנק ממשיך במחויבות העמוקה שלו לסקטור העסקים הקטנים, שבאה לידי ביטוי בחיזוק הצעת הערך, בניית מוצרים חדשניים, וליווי מתמיד במימון ויעוץ לפלח לקוחות זה.

"הנהלת בנק הפועלים היא צוות מלוכד ומקצועי מן השורה הראשונה במשק. מקצועיותם ומסירותם של העובדים והמנהלים הם הנכס הגדול והחשוב ביותר של הבנק. המשכנו לפתח ולטפח את מערכת יחסי העבודה, וארגון העובדים הוא שותף מלא בהובלת הבנק להישגים המרשימים".
הפועלים בנק רווח נקי שנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד