ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

ישי בדרום תל אביב: "היום מבינים שצדקתי"

יו"ר תנועת 'יחד' סייר בדרום תל אביב בליווי פעילים חברתיים: "כשהתרעתי לראשונה נגד המסתננים, אמרו שאני גזען"

ישי בדרום תל אביב: "היום מבינים שצדקתי"

יו"ר תנועת יחד ח"כ אלי ישי, סייר עם נציגי המפלגה ברוך מרזל ודוד שוומנפלד בדרום תל אביב כשלצידם פעילי המפלגה, הפעילה החברתית מאי גולן תושבת השכונה, ד"ר מיכאל בן ארי ותושבים מקומיים.

הפעילים יצאו מגן לוינסקי, המשיכו לשכונות השונות בדרום תל אביב ונפגשו עם בעלי עסקים באיזור.

ד"ר מיכאל בן ארי אמר בסיור כי הוא מצפה שח"כ ישי יחזור למשרד הפנים כיוון שלדבריו "אלי ישי עשה שם עבודה חשובה, הוא עמד באומץ מול אנשים שרוצים להחריב את הזהות היהודית של המדינה. בן ארי הוסיף "אני לא אשכח איך אילן גילאון היה עושה לישי את המוות וישי עמד נחוש מול כל ההתקפות והמתקפות נגדו, אם זה בנושאים של העברת המסתננים מכאן, הגבלתם וכל הנושאים שיש בהם לגרום לכך שהמדינה שלנו תשמור על הזהות שלה ולא יופקרו תושבי דרום תל אביב".

חבר הכנסת אלי ישי אמר: "לפני מספר שנים כשהחלה תופעת המסתננים קמתי ואמרתי שהדבר מסכן את הרוב היהודי במדינת ישראל ופירטתי בצורה ברורה ביותר את הסכנות. הפכו אותי לגזען וחשוך והיום כולם מבינים שצדקתי. יחד עם זאת נאבקתי להקמת גדר אבל זה לא מספיק. בשנתיים האחרונות הממשלה לא עשתה מספיק להחזיר אותם, צעירים מהגרי עבודה לקחו את העבודה מהצעירים שלנו, מחיילים משוחררים, זקנים נזרקו מבתיהם. מזעזע לראות בתי כנסת שחוללו. תושבי דרום ת"א הם חלשים ועניים ברובם. הם לא מצפון ת"א והם הנפגעים העיקריים. חייבים להחזיר את המסתננים הביתה ולהחזיר את הביטחון האישי לתושבי דרום ת"א, אילת וערד".

ברוך מרזל סיפר: "בזמנו של ד"ר מיכאל בן ארי ישבתי פה פעם בשבוע, כל שבוע הייתי בא מחברון לשבת בלשכה הפרלמנטרית של ד"ר מיכאל בן ארי ואנחנו מתכוונים להמשיך את העשייה הזאת לדאוג פה לתושבים החלשים. לא יכול להיות שיש קבוצה גדולה בישראל שראש העיר שלה לא מעניינת אותו אכיפת החוק; לא חוק העסקים ולא חוקים אחרים ונותנים למסתננים להשתלט על
הבתים שלהם, אנשים פה חיים בפחד, חיים באימה ולא יכולים לצאת בלילות, בנות נאנסות פה והעבריינות משתוללת. אנחנו נדאג להחזיר את הביטחון לתושבי המדינה ולהחזיר את המסתננים לארצותיהם ולהחזיר את הביטחון לתושבים".
סיור יחד תל אביב בחירות כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד