י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

צפו במאבטח שירה במחבל; וכנסו לכל התגובות

אלי ישי מ'יחד', מירי רגב מ'הליכוד', ניסן סלומיאנסקי מ'הבית היהודי' וראש העיר ברקת • וידאו: המאבטח שנטרל את המחבל

זירת הפיגוע בירושלים
זירת הפיגוע בירושלים

הפוליטיקאים לא מבזבזים זמן ומשגרים תגובות בעקבות פיגוע הדריסה בירושלים, בו נפצעו באורח קל עד בינוני חמישה ישראלים, ביניהם ארבעה אנשי כוחות הביטחון.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת: "לא ניתן לטרור לשבש את שגרת חיינו ונמשיך להילחם בו ללא פשרות. אני רוצה לשבח את אנשי הביטחון, מאבטחי העירייה השוטרים והאזרחים הערניים שהביאו לסיומו המהיר של האירוע ומנעו פגיעות נוספות.

"התשובה שלנו לטרור היא המשך השגרה, ועל כן כל אירועי פורים בבירה יימשכו כמתוכנן והאבטחה בכל העיר תתוגבר, כולל האירוע המרכזי בכיכר ספרא אשר נערך במתחם סגור ומאובטח. אני מזמין את כל תושבי המדינה לחגוג את פורים בירושלים ולחזק אותה".

יו"ר מפלגת יחד ח"כ אלי ישי הגיב: "חייבים להחזיר את ההרתעה ותחושת הביטחון לאזרחי מדינת ישראל. פיגועי האבנים ברכבת הקלה המתרחשים מידי יום ופיגוע הדריסה הבוקר מחייבים אותנו לשנות גישה. שוב הוכח שעם הטרור מטפלים ביד ברזל.

"תושבי מדינת ישראל כולה ובפרט ירושלים אינם מסתפקים בבטונדות. אין הבדל בין פיגוע דריסה, לזקירת אבנים או בקבוקי תבערה, כולם מטרתם להביא לרצח של יהודים. יש לשלול את אזרחותם של המפגעים השונים".

צפו במאבטח שירה במחבל:
טרור בשושן פורים • צפו במאבטח שירה במחבל


תגובת חה״כ מירי רגב מ'הליכוד': "בעוד המחנה האנטי ציוני עסוק בלמכור אשליות שלום והידברות עם אבו מאזן שוב פיגוע דריסה בירושלים שמבהיר היטב שאין פרטנר לא הפלסטינאים ובטח שלא איראן.

"ההסתה לרצח היא העיסוק המרכזי של אבו מאזן ולא יצירת תשתית של דו קיום. צריך להכיר בעובדה שישראל חייבת לשים את בטחונה במקום הראשון ולדאוג לאינטרסים שלה גם אם זה גורר התנגדויות בינלאומיות.

"אין ספק שרק נתניהו מסוגל אל מול האתגרים שניצבים בפנינו ורק הוא יעמוד איתן מול לחצים בינלאומיים. אני מאחלת רפואה שלמה לפצועים".

ח״כ ניסן סלומינסקי יו"ר ועדת הכספים (הבית היהודי): "הפיגוע בבוקרו של חג הפורים הירושלמי, מעיד שוב שבכול דור קיים סוג של עמלק, שכל מטרתו היא להשמיד אותנו, אך כמו בכל דור עם ישראל שורד בזכות אמונתו. בבחירות הקרובות חייבים לחזק את מי שעומד כמרדכי ולא מתנצל בפניהם".

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן (תשוב ירושלים), מסר בתגובה: "פיגוע הדריסה רק מוכיח שיש צורך באמירה ברורה שלא נסבול טרור בירושלים. על מדינת ישראל להרוס את בית המחבל ולגרש את משפחתו מהארץ כדי שיבינו: על מעשה טרור משלמים מחיר כבד.

"פיגוע זה שולח מסר אחד לאזרחי ישראל: רק מפלגת הבית היהודי שלא מגמגמת מול טרור, שהעבירה חוק נגד שחרור מחבלים ושהצביעה נגד עסקאות שחרור מחבלים למען "שלום", היא מה שאזרחי ישראל צריכים בממשלה הבאה.

"מערכת המשפט שהחליטה לא להרוס את בית המחבל מהפיגוע האחרון מעודדת את הטרור ואת הטרוריסטים. אין מנוס מלשנות את השיטה ואת הדרך ואת זה תעשה רק מפלגת הבית היהודי.
אנו תושבי ירושלים נמשיך לשמוח בחג על אף מעשה הטרור, אני מאחל רפואה שלמה לפצועות."
פיגוע זירה ירושלים מחבלים דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}