רוצים לקבל את כל עדכוני החדשות הכי חמים?

א' אדר התשפ"ה
01.03.2025
לקראת חג הפסח

מכה נוספת לישראלים: מותג השוקולד האהוב מעלה מחירים

מוצרי פררו בישראל יתייקרו בעד 9% לקראת חג הפסח, בהמשך לגל ההתייקרויות בענף המזון. העלאת המחירים מצטרפת למגמת ייקור רחבה מצד חברות מובילות, כולל שטראוס, אסם ויוניליוור

מכה נוספת לישראלים: מותג השוקולד האהוב מעלה מחירים
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת פרימיום, הנציגה הרשמית של מוצרי פררו בישראל, הודיעה על גל התייקרויות נוסף שייכנס לתוקף בעוד חודשיים, לקראת חג הפסח. 

ע"פ הפרסום בכלכליסט, המחירים של מותגים מובילים כמו ממרח נוטלה, קינדר, פררו רושה, טיק טק ועוד, יעלו בשיעור של עד 9%. מדובר בהמשך למגמת העלאות המחירים של החברה, שביצעה התייקרות דומה גם במאי 2023, לצד יצרניות שוקולד נוספות.

העיתוי של ההתייקרות מגיע זמן קצר לאחר גל העלאות המחירים של שטראוס, אסם ויוניליוור, שהובילו בתחילת החודש לעלייה של עד 18% במחירי מוצריהם. למהלך הצטרפו גם ספקים נוספים, בהם בית השיטה, ויכין, יקבי כרמל וגלידות נסטלה, שהעלו מחירים בשיעור של 5%-9%.

בנוסף, התייקרויות נרשמו גם בתחום המשקאות, כאשר יפאורה ומי עדן העלו מחירים בחודש שעבר, והשוק ראה גם עלייה של 9.7% במחירו של ממרח שוקולד השחר. ההסברים שניתנים על ידי החברות כוללים בעיקר את עליית מחירי חומרי הגלם, אך הצרכנים חווים עליית מחירים עקבית הפוגעת בכיסם, במיוחד לקראת החגים בהם הביקוש למוצרים מתגבר.

נוטלה העלאת מחירים גל התייקרות שוקולד יוקר המחיה

art

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות