ח' טבת התשפ"ה
08.01.2025
אמן הלידים

הקוסם השיווקי של תעשיית הדיגיטל בישראל – כך מכנים אותו

בגיל 33 בלבד, שניר שטרית, הבעלים של קבוצת בליפ מדיה, הפך לאחד מאנשי השיווק המובילים בארץ. בעולם תחרותי כמו הדיגיטל, שבו כל קליק שווה זהב וכל ליד הוא פוטנציאל לרווח, שניר מצליח לבלוט בזכות אסטרטגיות שיווק מדויקות, חשיבה יצירתית ויכולת נדירה לחבר בין לקוחות לפתרונות המתאימים להם בצורה מדויקת.

הקוסם השיווקי של תעשיית הדיגיטל בישראל – כך מכנים אותו
שניר שטרית צילום: הדר בן שלום

מהפכת הלידים

שניר לא הגיע למעמדו במקרה. עם ניסיון של כמעט עשור בבניית אתרי אינטרנט ובשיווק, הוא הבין לעומק את הצרכים האמיתיים של עסקים ואת האתגרים שעומדים בפני חברות פרסום ודיגיטל. לפני שלוש שנים, הוא עשה צעד נועז והחל להתמקד בייצור לידים איכותיים בתחום בניית האתרים. השירות שהוא מציע פשוט אך גאוני: לקוחות פונים אליו כדי לקבל הצעות מחיר מותאמות אישית לבניית אתרים, ושניר מבצע תהליך אפיון מדויק לצרכים שלהם. לאחר מכן, הוא מפנה אותם לחברות שמתאימות בדיוק לדרישותיהם מבחינת כישורים מקצועיים.

"המטרה שלי היא לא רק לחבר בין לקוחות לחברות, אלא ליצור התאמה מושלמת שתוביל להצלחה משותפת," מסביר שניר. "כל ליד שאני מספק הוא תוצאה של תהליך מוקפד ואיכותי, שבו אני מוודא שהלקוח יקבל בדיוק את מה שהוא צריך. את כל זה אני עושה בעזרת סיעתא דשמייא והכוונה של הקב"ה."

האמון של התעשייה

לא סתם מכנים אותו “הקוסם השיווקי”. כיום, כ-90% מחברות הדיגיטל והפרסום בישראל נעזרות בשירותיו. מדובר במומחיות שאין לה תחליף, במיוחד בעידן שבו הצורך בלידים איכותיים ומדויקים הוא קריטי לצמיחה של עסקים.

"שניר הוא לא רק ספק לידים, הוא שותף אמיתי להצלחה שלנו," מספר מנכ"ל של אחת מחברות הפרסום הגדולות בארץ. "היכולת שלו להבין את השוק, לאפיין את הלקוחות ולהתאים לנו בדיוק את הלידים שאנחנו צריכים היא משהו נדיר."

סוד ההצלחה

שאלנו את שניר מה הופך אותו למוביל בתחומו, ובראש ובראשונה הוא ענה ללא היסוס: "הקב"ה, סיעתא דשמייא. בלי זה, כל הכישורים שלי וההצלחה לא שווים כלום!" מעבר לכך,הברכה והתמיכה של אישתי היקרה שעומדת מאחורי כל מהלך.
בנוסף הוא מתמחה באסטרטגיות שיווק מתקדמות בדיגיטל. בין אם מדובר בקמפיינים ממוקדים, ניתוח נתונים או בניית מערכות יחסים עם לקוחות וחברות, שניר יודע בדיוק כיצד ליצור ערך בכל שלב בתהליך.

"אני תמיד אומר שהמפתח להצלחה הוא דיוק ושקיפות," הוא מסביר. "לקוחות צריכים להרגיש שהם בידיים טובות, שחושבים עליהם ושעושים הכול כדי לעזור להם להצליח. אני לא לבד בתהליך הזה – כל הצלחה שלי היא גם תוצאה של הכוונה אלוקית."

פשוט מהלך גאוני!

בעוד שרוב החברות שמוכרות לידים בתחום בניית האתרים מציעות אותם ללא כל אפשרות סינון או דיוק, שניר יצר מהלך גאוני שמשנה את כללי המשחק בתעשיית הלידים. באמצעות פלטפורמה ייחודית בשם "בליפ טינדר" – קבוצה בווצאפ שבה חברים מגוון חברות דיגיטל ובניית אתרים – שניר מציע לידים בצורה ממוקדת ומסוננת.

בכל פעם שמתקבל ליד חדש, שניר מתקשר אליו, מאפיין אותו במדויק, ובאישורו של הליד, הוא מעלה את ההקלטה של האפיון לקבוצת הווצאפ. החברות המתאימות לצרכים של הליד מגישות הצעות מחיר לרכישת הליד, כך שהן יודעות בדיוק אם הליד רלוונטי לצרכים שלהן, ורק לאחר שהן שמעו את אפיון הליד, הן מקבלות את פרטי הקשר ומקיימות שיחת מכירה.

שירות זה מאפשר לחברות בניית אתרים להימנע מהסיכון הכרוך בקניית לידים לא רלוונטיים או לא איכותיים, ומספק להם יתרון עצום בהבנת הצרכים של הליד לפני שהם מבצעים את הרכישה. מדובר במהלך שובר שוויון שמייצר רעש בתעשיית הדיגיטל ומספק לחברות הכלים לדעת מראש אם הליד מתאים להם – הרבה לפני שהם משקיעים בו כסף.

רזומה מרשים

בנוסף לעבודתו בתחום השיווק והלידים, שניר צבר ניסיון עשיר בתפקידי ניהול שיווק והובלת תחום הדיגיטל בחברות מובילות. בין השאר, הוא משמש כמנהל שיווק חיצוני למגוון חברות דיגיטל ובניית אתרים, מלווה חברות בניית אתרים ביצירת כישורי מכירה מול לקוחות, ובעבר שימש סמנכ"ל שיווק ותפעול של החנות האינטרנטית "הידברות שופס" שבבעלות ארגון הידברות בראשותו של הרב זמיר כהן. בנוסף, שניר מרצה מוביל בתחום הדיגיטל, ובין המקומות שבהם הרצה – המוסד האקדמי המוביל אורט סינגלובסקי.

לסיכום

שניר שטרית הוא ללא ספק דמות מפתח בתעשיית הדיגיטל בישראל. עם תעוזה, חזון ויכולות יוצאות דופן, הוא הצליח לבסס את מעמדו כ"קוסם השיווקי" – האיש שאליו פונים כשצריכים לידים מדויקים ואיכותיים. כשזה מגיע לשיווק בדיגיטל, שניר הוא לא רק מקצוען – הוא אמן.

"להרשמה לקבוצת המכרזים של בליפ מדיה הכנסו לאתר/www.blipsmedia.com/"

שניר שטרית

art

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}