ה' טבת התשפ"ה
05.01.2025
המשפט העברי ודיני העבודה

מיוחד: חזון המנכ"לית החדשה של מלון כינר גליל

עובדים מאושרים – אורחים מרוצים: תפיסת העבודה של גילי אידן המנכלי"ת החדשה של מלון כינר גליל ברוח המשפט העברי ודיני העבודה. אני מאמינה שמקום עבודה חייב להיות כמו משפחה – סביבה שמכבדת, תומכת ומטפחת כל עובד". מיוחד

מיוחד: חזון המנכ"לית החדשה של מלון כינר גליל
מלון כינר גליל צילום: באדיבות המצלם

גילי אידן, המנכ"לית החדשה של מלון כינר גליל, מביאה חזון פורץ דרך לא רק לאורחים, אלא גם לעובדים. תפיסתה נוגעת בלב עולם העבודה – מחויבות לעובדים ברוח דיני העבודה ובשילוב ערכי המשפט העברי, המעמידים את כבוד האדם כיסוד בלתי מתפשר.

"עובד מרוצה הוא הבסיס לכל הצלחה", אומרת אידן, "אני מאמינה שמקום עבודה חייב להיות כמו משפחה – סביבה שמכבדת, תומכת ומטפחת כל עובד".

רווחת העובדים – ערך יהודי ומשפטי:

תפיסת עולמה של אידן מושתתת על עקרונות עמוקים הן מהמשפט הישראלי והן מהמסורת היהודית:

1. כבוד האדם וחירותו (חוק היסוד): "עובד הוא לא רק כלי עבודה, הוא אדם עם צרכים, זכויות, וחלומות." מתוך תפיסה זו, אידן מחויבת להבטחת תנאים מיטביים: סביבת עבודה בטוחה ונעימה. שכר מדויק ויכולת שקיפות ובקרה מלאה. שעות עבודה מסודרות, הפסקות מכבדות והקפדה על מנוחה.

2. המשפט העברי – זכויות העובד: מתוך הפסוק "כי שכר שכיר עני ואביון... לא תעשוק שכיר" (דברים כ"ד, י"ד-ט"ו), אידן שואבת השראה לחזק את מחויבות המעסיק לעובד.

היא מיישמת גישה שמטפחת לא רק את תנאי העבודה הפיזיים, אלא גם את כבודו הנפשי והרוחני של העובד.

3. שמיטה כמשל: "רעיון השמיטה מלמד אותנו לתת לעובד לא רק את המינימום החוקי, אלא להעניק לו רגעים של חירות והתחדשות", אומרת אידן.

מתוך כך, היא דואגת להשקיע ברווחת העובד – יציאות למפגשים, ימי גיבוש ותמיכה בצמיחה האישית.

השקעה בעובד כבסיס לחוויית האורח:

המודל שמובילה אידן הוא מהפכני בעולם המלונאות. כל פרט בסביבת העבודה, החל מכיסאות ישיבה ארגונומיים ועד למחשוב מתקדם, מתוכנן כדי להקל על העובד ולאפשר לו להתמקד במה שחשוב באמת – מתן שירות איכותי.

תפיסה הלכתית של משפחה בעבודה:

"המשפט העברי מלמד אותנו לראות כל עובד כחלק מהמשפחה", מסבירה אידן, ומוסיפה את הפסוק: "כִּי כַּפָּעַל אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה, אִישׁ יְתֵן לִשְׂכָרוֹ" (ויקרא כ"ה, נ'). גישה זו מתורגמת ליחס אישי לכל עובד – מענה מהיר לצרכים פרטניים, ליווי מקצועי וצמיחה משותפת.

חזון העובדים – חזון המלון:

אידן רואה בעובדי כינר גליל לא רק שותפים, אלא מובילים מרכזיים בהצלחת המלון. "אם דואגים לעובדים – האורחים מרגישים זאת מיד. חיוך אמיתי ושירות מכל הלב הם תוצאה של סביבת עבודה שמכבדת ומחזקת את האדם."

לסיכום: עם חיבור עמוק לערכי התורה, המשפט העברי ודיני העבודה, גילי אידן מובילה חזון בו העובדים הם חלק בלתי נפרד מהמשפחה הגדולה של כינר גליל. בתפיסה שלה, השקעה בעובד היא לא רק חובה חוקית ומוסרית – אלא גם הדרך הטובה ביותר להבטיח חוויה בלתי נשכחת לכל אורח.

כינר גליל מלון כינר גילי אידן

art

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}