מכה לצרכנים: חברת חומרי הניקיון מעלה מחירים
קבוצת שניס סאסאטק, המייצרת ומשווקת מוצרי ניקיון, תעלה מחירים בשיעור של בין 7% ל-10% החל מתחילת 2025. החברה מייצרת את מותגי הבית של שופרסל ורמי לוי
- שלו שינברג
- י"ט כסלו התשפ"ה
קבוצת שניס סאסאטק, המשווקת ומייצרת מותגי מוצרי ניקיון - ובתוכם את מוצרי מותגי הבית של שופרסל, רמי לוי, יוחננוף, אושר עד ועוד - הודיעה על העלאת מחירים בשיעור של בין 7% ל-10% החל מהראשון בינואר.
הקבוצה משווקת מותגים בקטגוריית מוצרי הניקיון כמו טאצ׳ ותנקס, כך לפי "כאן חדשות".
לפני מספר ימים יצרנית הממתקים כרמית הודיעה לקמעונאים כי תעלה מחירים בינואר ב-7% עד 17%.
החברה משווקת בין היתר: מטבעות שוקולד, מרשמלו טוויסטר, טבלאות שוקולד מתוצרתה, שוקולד מאראבו יבוא משוודיה, חטיפי שוקולד מיקס, סוכריות על מקל, שלוקים (טרופית) חטיפים קפואים "איגלו", עוגיות מיני קוקיס ומותג גרנולה וחטיפי גרנולה בשם רפאל'ס שמוצריו הם היחידים שלא יתייקרו.
כזכור, יוניליוור הודיעה בשבוע שעבר על התייקרות במוצרי השוקולד, במסגרתם החל מ-1 בינואר יתייקרו מותגי השוקולד של החברה - ורד הגליל ומותג קליק - בשיעור ממוצע של 14.7%, והעלייה במחיר למוצר תהיה בטווח שבין 12% ל-16%.
שטראוס הייתה הראשונה לפתוח את הדלת לחברות הגדולות, כאשר לפני כשבוע וחצי הודיעה על העלאת מחירים בחלק ממוצרי השוקולד והקפה שלה בהיקף של עד 18%, בגלל עלייה במחירי חומרי הגלם בשנה האחרונה- כ-120% בפולי הקקאו ו-50%-70% בפולי הקפה.
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות