ט"ו כסלו התשפ"ה
16.12.2024
תוכנית חדשה

"התחדשות בהנגשת ידע פיננסי בגובה העיניים למשפחות חרדיות"

גב' מורן חכמה פלרמן, מנהלת אגף השיווק ודוברת בנק מרכנתיל, מתייחסת בראיון מיוחד לתוכנית האסטרטגית "מרכנתיל פלוס" שהושקה בימים האחרונים ומביאה בשורה חדשה למגזר החרדי.

"התחדשות בהנגשת ידע פיננסי בגובה העיניים למשפחות חרדיות"
מרכנתיל פלוס צילום: יח"צ

לפני ימים אחדים הושקה תוכנית חדשה ופורצת דרך "מרכנתיל פלוס" שמטרתה להנגיש תוכן ומידע כלכלי בגובה העיניים למשפחות מהציבור החרדי. התוכנית מביאה לידי ביטוי את היתרון המרכזי של הבנק בהבנה מעמיקה של הציבור החרדי והצרכים הייחודיים שלו סביב מעגל השנה. היא כוללת היבטים רבים ומגוונים, המאפשרים לכל אחד להבין את העולם הפיננסי ולהתנהל "בפלוס". כדי להבין את משמעות התוכנית לעומקה, שוחחנו עם גב' מורן חכמה פלרמן, מנהלת אגף השיווק ודוברת הבנק.

תוכלי לפרט על תוכנית "מרכנתיל פלוס"?

"מדובר בתוכנית חדשנית שמטרתה להנגיש לכל אחד תוכן איכותי ומקצועי בעולמות הכלכלה והפיננסים. היא כוללת חוברת תוכן ייעודית שהופצה בתקשורת החרדית, בה סוקרו בהרחבה נושאים כלכליים שונים בגובה העיניים על ידי מיטב הכותבים הכלכליים בציבור החרדי. היא נוגעת בנושאים שונים כמו: משכנתאות, שוק ההון, זהירות מהשקעות מפוקפקות, השראה ליזמים צעירים ודרכים להתנהלות פיננסית נכונה. התוכנית הרוחבית כוללת גם מתחמי תוכן מקצועיים והסכתים שיעניקו פלוס גדול למאזינים".

למי מיועדת התוכנית?

"לכל אחד, בכל גיל ובכל מצב. כל התוכן מוגש בשפה נגישה ובגובה העיניים, בלי מונחים מורכבים ובאופן שגם צעירים מאד יוכלו להכיר את העולם הכלכלי וגם מבוגרים שכבר מחתנים ילדים ימצאו בו את הנושאים הרלוונטיים להם. התוכנית מקיפה כל שלב בחיים עם ביטוי מעמיק לצרכים המתפתחים בכל אחד מהשלבים לאורך החיים".

מה המטרה של התוכנית?

"להעניק פלוס למשפחות ולצעירים. לספק ערך אמיתי עם תוכן מותאם וייעודי כדי שכל אחד יוכל למצוא את מבוקשו. המטרה העיקרית, היא לאפשר לאנשים לדעת דברים, מתוך הבנה שידע הוא כוח. הידע נותן כלים להתנהל נכון מבחינה פיננסית, להכיר את המונחים, את הנושאים הפחות מוכרים שיכולים להיות בעלי ערך כספי רב ולספק לאנשים ערך לחייהם האישיים, וגם לסייע להם בהתנהלות מול הבנק. לפעמים, ההבדל בין חשבון שמתנהל תמיד ב"פלוס" לחשבון באוברדרפט הוא הידע. זה מה שבנק מרכנתיל שואף להביא באופן נרחב ומדויק באמצעות תוכנית "מרכנתיל פלוס" המיוחדת".

מה הביא אתכם כבנק להוביל את התוכנית?

"אנחנו בבנק מרכנתיל מבינים את צרכי הציבור החרדי עם היכרות מעמיקה רבת שנים. לציבור החרדי יש אורח חיים ייחודי, המתבטא גם באופי ההוצאות והיקפן. חתונות ילדים, חתונות בגיל צעיר, משפחות ברוכות ומאפיינים רבים נוספים המכתיבים את סדר היום הכלכלי של המשפחה החרדית. מתוך אותה הבנה, וכבנק שמוביל את התפיסה הזו, החלטנו להוציא לפועל את התוכנית האסטרטגית שמספקת את המידע הרלוונטי והמדויק לאוכלוסייה החרדית".

"אנחנו מזמינים את כל הקוראים להיכנס למתחם התוכן שלנו בפלטפורמות השונות, ולהתחיל לצבור ידע פיננסי המונגש בצורה מעניינת, נוחה וברורה".

מרכנתיל מרכנתיל פלוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}