כ"א כסלו התשפ"ה
22.12.2024
פיצ'ר חדש

אינסטגרם מציגה: "רילס ניסיוני" – כלי חדש להתנסות בסרטונים

מטא משיקה פיצ'ר חדש שמאפשר ליוצרים לבחון תכנים מבלי לחשוש מתגובת הקהל הנוכחי שלהם

אינסטגרם מציגה: "רילס ניסיוני" – כלי חדש להתנסות בסרטונים
אילוסטרציה צילום: pixabay

מטא, חברת האם של אינסטגרם, הכריזה על פיצ'ר חדש בשם "רילס ניסיוני" ("Trial Reels"), שמטרתו לעודד יוצרים לנסות תכנים חדשים בפורמט סרטונים קצרים (Reels) מבלי להציגם ישירות לעוקבים הקיימים שלהם. 

ע"פ הדיווח בוואלה, הפיצ'ר פותח בעקבות משוב מיוצרים שהביעו חשש לפרסם תכנים שאינם תואמים את הנישה הקבועה שלהם, מתוך דאגה לתגובת העוקבים.

במסגרת הפיצ'ר, הסרטונים יומלצו למשתמשים שאינם עוקבים אחרי היוצר, ויאפשרו לו לבדוק את הפוטנציאל של תוכן חדש בפלטפורמה. "רילס ניסיוני" מאפשר ליוצרים להתנסות בז'אנרים, נושאים או סגנונות סיפור חדשים, תוך צמצום הלחץ לפרסם תכנים שאולי לא יצליחו.

בחלוף 24 שעות, יוכלו היוצרים לעקוב אחר נתונים סטטיסטיים של ביצועי הסרטון, כולל צפיות, שיתופים, לייקים ותגובות. מטא מציינת כי אף שסוג תוכן זה עשוי לצבור תאוצה לאט יותר, הוא מספק ליוצרים כלי שימושי לבדיקת רעיונות חדשים בלי להעמיס על הקהל הנוכחי שלהם.

השימוש בפיצ'ר מתבצע באמצעות מתג "ניסיון" שמופיע לפני פרסום רילס רגיל. הסרטונים שיפורסמו בפורמט זה לא יופיעו בעמוד הראשי של היוצר, בכרטיסיית הרילס או בפידים של העוקבים, אלא רק ביוזמת המשתמשים החדשים.

הפיצ'ר יושק היום, וצפוי להיות זמין לכלל היוצרים ברחבי העולם בשבועות הקרובים, מה שמסמן צעד נוסף של אינסטגרם לעידוד יצירתיות וגמישות עבור קהילת היוצרים.

אינסטגרם (Instagram) עדכון גרסה פיצ'ר חדש עוקבים טכנולגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}