הישראלי המכוער? משרד התיירות כינס דיון
בעקבות אירועי האלימות של תיירים ישראלים לאחרונה, כינס משרד התיירות דיון חירום
- אלי שלזינגר
- י"א אדר התשע"ה
- 1 תגובות
בעקבות אירועי האלימות האחרונים של אורחים ותיירים במהלך חופשות, משרד התיירות כינס הבוקר (ב) דיון בנושא.
המשרד מזמן ביום שני הקרוב את המנב"טים (מנהלי ביטחון) של בתי המלון, משטרת התיירות ומנהלי שרות לתייר, לבירור היקף התופעה ולתדרוך כיצד יש לנהוג במקרים של אלימות אורחים – מילולית או פיסית.
אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, אומר כי מעבר לעוגמת הנפש שנגרמת לעובדים ולאורחים הנוכחים במקום, מדובר בפגיעה בתיירות הנכנסת ובתדמית ישראל בעולם. כאשר תייר משקיע אלפי דולרים ומגיע לארץ וחווה התנהגות מכוערת שפוגעת בחוויה שלו – זו התחושה שתלווה אותו לכל אורך הביקור בישראל וגם לאחריו. הישראלים הנופשים בארץ וגם אלה היוצאים לחו"ל, צריכים להבין שהם השגרירים שלנו והפנים של ישראל.
משרד התיירות משקיע מאות מיליוני שקלים בשיווק בעולם של החוויה התיירותית והתנהגויות מסוג זה גורמות נזק.
המשרד מזמן ביום שני הקרוב את המנב"טים (מנהלי ביטחון) של בתי המלון, משטרת התיירות ומנהלי שרות לתייר, לבירור היקף התופעה ולתדרוך כיצד יש לנהוג במקרים של אלימות אורחים – מילולית או פיסית.
אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, אומר כי מעבר לעוגמת הנפש שנגרמת לעובדים ולאורחים הנוכחים במקום, מדובר בפגיעה בתיירות הנכנסת ובתדמית ישראל בעולם. כאשר תייר משקיע אלפי דולרים ומגיע לארץ וחווה התנהגות מכוערת שפוגעת בחוויה שלו – זו התחושה שתלווה אותו לכל אורך הביקור בישראל וגם לאחריו. הישראלים הנופשים בארץ וגם אלה היוצאים לחו"ל, צריכים להבין שהם השגרירים שלנו והפנים של ישראל.
משרד התיירות משקיע מאות מיליוני שקלים בשיווק בעולם של החוויה התיירותית והתנהגויות מסוג זה גורמות נזק.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות