התפתחות בעולם הפרסום: 'גיל סטריט' מציגה מודעות רחוב עם אלמנטים חדשניים
המוצר החדש מאפשר ללקוחות לשלב אלמנטים ייחודיים כמו תוספות תלת-ממדיות, חלקים זוהרים או חומרים לא שגרתיים שמושכים את העין ומגבירים את האינטראקציה של הציבור עם המודעה
- כתבה מקודמת
- כ"ז חשון התשפ"ה
העוברים ושבים בשבוע האחרון בעיר אלעד, הביטו על המודעה התמימה בלוח המודעות והחלו לחייך לעצמם. במרכז המודעה הוצבה מעין 'מראה' ששיקפה את פניהם של המתבוננים.
מודעה זו היא חלק ממוצר חדשני שמציעה חטיבת 'גיל סטריט' מבית גיל גרופ, המסמן את התפתחות ז'אנר הפרסום של מודעות הרחוב האפקטיבי בציבור החרדי. כעת, ניתן לשלב במודעות אלמנטים מובלטים ומודגשים שמוסיפים עניין ויוצרים חוויית צפייה שונה ומושכת. הדוגמה המובהקת לכך היא המראה שהוצבה בחלק מהמודעה, והעבירה מסר ברור תחת הסלוגן "איך שלא תסתכלו על זה – פרסום במודעות רחוב עובד".
המוצר החדש מאפשר ללקוחות לשלב אלמנטים ייחודיים כמו תוספות תלת-ממדיות, חלקים זוהרים או חומרים לא שגרתיים שמושכים את העין ומגבירים את האינטראקציה של הציבור עם המודעה. באלעד, המודעות עם המראה עוררו סקרנות ותגובות חמות מהעוברים והשבים, שהתבוננו בעצמם, חייכו, ולעיתים שיתפו את החוויה עם סביבתם.
'גיל סטריט', הידועה כחטיבת מודעות הרחוב הגדולה והמובילה במגזר החרדי, פועלת עם למעלה מ-1,000 לוחות מודעות בפריסה ארצית ומציעה שירותים מגוונים לחברות, משרדי פרסום, רשתות ועמותות. המהלך הזה מדגיש את מחויבותה של החברה להביא ללקוחותיה כלים יצירתיים המותאמים במיוחד לקהל היעד, תוך ניצול חידושים טכנולוגיים ופתרונות שיווקיים יוצאי דופן.
שושי יפה, מנכל"ית קבוצת גיל גרופ מסבירה "זהו למעשה מוצר חדש בעולם הפרסום. השילוב של אלמנטים מיוחדים במודעות רחוב מאפשר לנו לקחת את המדיה המוכרת לשלב הבא ולהפוך אותה לאטרקטיבית יותר. המודעות החדשות מעוררות עניין רב וממחישות שעם הכלים המתאימים, גם פרסום מסורתי יכול להיות חווייתי, ייחודי, ובעל השפעה רבה".
פרטים נוספים ניתן לקבל בחטיבת 'גיל סטריט' בטלפון: 0778048402
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות