כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024
פגיעה כלכלית

אנטישמיות: חברה מסינגפור סירבה לעבוד עם ישראלי

בעל חברה לסחר מקוון בתחום ההלבשה, פנה לחברה מסינגפור שמתמחה בניהול שירות לקוחות. כשהנציג הבין שהוא מישראל הודיע שלא יוכל להמשיך לשוחח. "הוחלט לא לתמוך באף חברה ישראלית"

אנטישמיות: חברה מסינגפור סירבה לעבוד עם ישראלי
אילוסטרציה צילום: pixabay.

חברת סחר ישראלית לביגוד בשם ליליבלום שרצתה לקבל שירותים מחברה בסינגפור, קיבלה במפתיע מייל מהמנכ"ל שלה, שהוחלט לא לסייע לחברות ישראליות בעקבות המצב.

רון שמיר, מייסד ובעלי חברת ליליבלום אמר ל-Ynet: "אנחנו מנהלים אתר סחר, כל הפעילות שלנו היא אונליין, אז אנחנו צריכים לא מעט כלים שיעזרו לנו בניהול של האופרציה הזאת, ובאמת מחפשים כל הזמן פתרונות לכל מיני בעיות שאנחנו נתקלים בהן. במקרה הזה החברה הסינגפורית הציעה איזשהו פתרון לניהול של שירות לקוחות, שהוא מאוד מיוחד, והיינו איתם בקשר האמת לפני משהו כמו שנתיים. זה לא באמת היה רלוונטי באותו זמן, כי זה לא התחבר לנו, אבל עכשיו אמרנו שננסה שוב".

שמיר סיפר: "תוך כדי השיחה הוא עוצר ואומר לי, 'תשמע, אני לא כל כך יודע, יש מדיניות של החברה שאנחנו לא מתרחבים'. הבנתי שמשהו קצת מוזר, ובגלל שהם שותפים כחלק מאיזושהי פלטפורמה יותר גדולה, באתי עם מורת רוח לדבר הזה וכתבתי מייל למנכ"ל שאיתו הייתי בקשר לפני כשנתיים".

במייל שקיבל שמיר, כתב לו המנכ"ל מסינגפור, שובו רחמן, כי "כחברה, החלטנו לא לתמוך באף חברה ישראלית. לכן, נוותר על השיחה המתוכננת. אני מקווה שאתה מבין את העמדה שלנו".

מלחמת חרבות ברזל סינגפור אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}