כ"ג תשרי התשפ"ה
25.10.2024
"חיסול סינוואר במקרה"

הרמטכ״ל בעזה: ״גמרנו את שרשרת הפיקוד הבכירה של חיזבאללה״

הרמטכ״ל בביקור בעזה: ״בצפון אפשר להגיע לסוף חד, גמרנו את שרשרת הפיקוד הבכירה של חיזבאללה״. למפקדי אוגדה 162 אמר הרמטכ"ל: ״החיסול של סינוואר לא היה מקרי - זה מקצוע״

הרמטכ״ל בעזה: ״גמרנו את שרשרת הפיקוד הבכירה של חיזבאללה״
הרמטכ״ל בעזה צילום: דובר צה"ל

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, סייר אתמול (ד׳) במרחב ג׳באלייה ברצועת עזה וקיים הערכת מצב עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן, מפקדי החטיבות ומפקדים נוספים.

הרמטכ״ל בעזה צילום: דובר צה"ל

דברי רמטכ"ל: ״בצפון יש אפשרות להגיע לסוף חד, אנחנו גמרנו את שרשרת פיקוד של חיזבאללה הבכירה בצורה מאוד ייסודית. חיסול סינוואר לא היה מתוכנן, וגם הכוח חי״ר שם של 450, וגם הכוח של הקורס מט״קים לא ידעו במי הם יורים. זה לא היה מתוכנן, אבל זה לא היה אקראי, זה לא היה מקרי, זה תוצאה של שיטה, זה תוצאה של לחץ על רפיח, זה תוצאה של הכרעת חטיבת רפיח, זה תוצאה של הפיקוד שהתעקש לפרוס שם לחודש הזה של החגים יותר סד״כ ולצאת יותר קדימה ולהחזיק שטח וזה פגש את הבעיה, זה מקצוע, זה לא מקרה. בנחישות ובהתמדה, זה המפתח".

עוד אמר הלוי: "אנחנו יותר טובים, גם כי אנחנו יותר צודקים, גם כי אנחנו יותר חזקים. ועוד הישג, וג׳אבליה נופלת, מ.פ ג׳אבליה נופל, זה עוד קריסה תודעתית. גם פיזית גם תודעתית. ואם אנחנו הורגים את מח״ט צפון הרצועה זה עוד קריסה. עכשיו המהלכים האלה עוד פעם, לא יודע מה נפגוש מחר. הלחץ הזה הוא מקרב אותנו להישגים".

הרמטכ"ל מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה מבצע חיצי הצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}