כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
לאחר מחלה קצרה

הלם בבני ברק: הרה"ח ר' משה מאיר ברקוביץ ז"ל הלך לעולמו

הלך לעולמו הרה"ח ר' משה מאיר ברקוביץ ז"ל מחשובי חסידי ערלוי וסערט ויז'ניץ שבמשך שנים היה מוכר בתחום אולמות השמחה. היה בעל חסד עצום שהכניס אורחים ודאג שלאף יהודי לא יחסר אוכל. הלוויתו הבוקר בבני ברק

הלם בבני ברק: הרה"ח ר' משה מאיר ברקוביץ ז"ל הלך לעולמו
הרה"ח רבי משה מאיר ברקוביץ ז"ל צילום: שלומי טריכטר

ברוך דיין האמת: הבוקר הגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו לאחר מחלה קצרה של הרה"ח רבי משה מאיר ברקוביץ ז"ל מחשובי חסידי ערלוי וסערט ויז'ניץ והוא בן 62 בפטירתו. 

פטירתו הכתה בהלם את כל מכריו וידידיו הרבים שממאנים להאמין כי ר' מוישה היה ואיננו. 

המנוח ז"ל נולד בי"ט טבת תשכ"ב לאביו הרב דב ברקוביץ ז"ל, ולאמו מרת רייזל ע"ה. 

היה מוכר בתחום אולמות השמחה שם שימש כ'קניין' וכמנהל האולמות באולמי 'סיטי טאואר', 'הדר דימול', אולמי 'קונקורד' וכן במסעדה היהודית. היה יהודי מאיר פנים לכל אדם, תמיד בשמחה שאהב לעזור לזולת.

היה תלמיד של בית ערלוי וחסיד של האדמו"ר ה'אמרי סופר' זצ"ל ויבלחט"א בנו האדמו"ר מערלוי, כמו כן היה קשור לבית סערט ויז'ניץ לאדמו"ר ה'חכמת אליעזר' זצ"ל ובנו האדמו"ר מסערט ויז'ניץ. 

הגבאי של בית הכנסת איצקוביץ ר' יצחק שינין סיפר הבוקר: "הוא אמר לי לפני 30 שנה, כל זמן שאני חי ועובד אני מביא לך קרח שיהיה למתפללים בצאת הצום בכדי לקרר את הפטל. הוא יהודי טוב וחם לכל דבר מצווה. עבד כל ימי חייו לפרנסתו ותרם הרבה כסף בכדי שיהיה לאנשים אוכל". 

הרב שינין מספר כי רעייתו שתחי' צדיקה גדולה שיחד עם בעלה תמיד הכניסו אורחים לביתם דרך קבע במשך עשרות שנים, קשה לכתוב עליו זצ"ל. הוא עלה לשמים עם ידיים מלאות וגדושות בתורה וגמילות חסדים". 

הלוויתו תצא הבוקר (רביעי, יום הושענא רבא) בשעה 11:00 מביתו ברחוב הושע 7 בבני ברק, ובשעה 12:30 בבית החיים באלעד שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

שלומי טריכטרעם הרבי מערלויצילום: שלומי טריכטר

יהושע פרוכטרעם הרבי מסערט ויז'ניץצילום: יהושע פרוכטר

בני ברק הדר דימול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}